- Katılım
- 24 Şub 2014
- Mesajlar
- 162
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar, şuanda bir firma da aktif olarak kuryelik yapıyorum.Aklımda tabiri caizse bir kumar oynamak var.Biraz araştırmalarıma dayanarak Honda Spacy alıp günde 10 saat(Şuan ki işimde de 10 saat çalışıyorum) glovo yapmak.
Şuan ki çalıştığım kurumda aylık 2800 TL + sigorta şeklinde çalışıyorum.Çalışma saatini aynı tutarak Glovo yapıp yapmama konusunda bu konuda fikir sahibi arkadaşlardan görüşlerini bekliyorum.
Sizce günde 10 saat çalışarak kendi motorumla glovo yapmak ortalama olarak nasıl bir sonuç almamı sağlar?
Veya daha konforlu ve uyumlu bir motosiklet alıp scotty mi yapmalıyım?
Şuan ki çalıştığım kurumda aylık 2800 TL + sigorta şeklinde çalışıyorum.Çalışma saatini aynı tutarak Glovo yapıp yapmama konusunda bu konuda fikir sahibi arkadaşlardan görüşlerini bekliyorum.
Sizce günde 10 saat çalışarak kendi motorumla glovo yapmak ortalama olarak nasıl bir sonuç almamı sağlar?
Veya daha konforlu ve uyumlu bir motosiklet alıp scotty mi yapmalıyım?
Son düzenleme: