Glovo Hakkında Yardım, Fikir ve Önerilerinizi Bekliyorum

Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
162
Merhabalar, şuanda bir firma da aktif olarak kuryelik yapıyorum.Aklımda tabiri caizse bir kumar oynamak var.Biraz araştırmalarıma dayanarak Honda Spacy alıp günde 10 saat(Şuan ki işimde de 10 saat çalışıyorum) glovo yapmak.

Şuan ki çalıştığım kurumda aylık 2800 TL + sigorta şeklinde çalışıyorum.Çalışma saatini aynı tutarak Glovo yapıp yapmama konusunda bu konuda fikir sahibi arkadaşlardan görüşlerini bekliyorum.
Sizce günde 10 saat çalışarak kendi motorumla glovo yapmak ortalama olarak nasıl bir sonuç almamı sağlar? :)

Veya daha konforlu ve uyumlu bir motosiklet alıp scotty mi yapmalıyım?
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Biraderim ne güzel sigortalı işin var , geçenlerde bir mekanda Glovo kuryesiyle konuştum , sigortam yok ve kendi motorum yıpranıyor dedi , tek güzel yanı belli bir mesain yokmuş , ister gündüz ister gece çalışabildiği için tercih etmiş , scoty de polis yakaladığında 4000 tl civarı ceza kesip motoru iki ay bağlıyor forumda da konusu vardı , cezasını şirket aylar sonra sana geri ödüyormuş ama o iki ayın otopark parasını sen ödüyorsun , hazır kurulu düzenini bozmadan önce iyi düşün , Allah göstermesin bir kaza yaşasan aylarca motora binemezsin sigortasız karşılaşacağın tedavi masrafların olacak , işsizlik maaşı da alamayacaksın..
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Sigortasız çalışmak büyük risk. Bu riske karşı kazanacağın para farkı çok değil.
Bence glovo 'ya gerek yok. Bu tür işler patron çekmemek, istediğin saatte paydos edebilmek isteyenler için.

Misal öğrenciler için çok iyi bir alternatif. Okul erken bitiyor, boş günler olabilir. Boşta kaldıkça yapılabilir.
 
Katılım
14 Eki 2014
Mesajlar
161
Iki katini kazanirsan git yap.sigortanida kendin odersin.obur turlu gerek yok derim.
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
162
Sigorta sorun değil, sigortamı yatırırım ve gerekirse motora kasko da yaparım.Çalışmaktan korkan bir insan değilim yeter ki iş olsun.Açıkcası 2800Tl bana yetmiyor.10 saat bir kurumda kuryelik yapmaktansa kendi motorumla 10 saat kuryelik yaparsam günlük bana herşeyi çıkartırsam net ne kadar kalır bunu araştırıyorum.(Şuan ki kurumda günlüğüm 93 TL net)
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
Cok konu acıldı bunun hakkında.

Saatlerini belirliyorsun.
O saatten sonra siparişler sana düşmeye başlıyor.
Sipariş getir/götür sırasındaki km başına (parayı kontrol etmende fayda var) 90 kuruş civarı bir para alıyorsun.
Saatlik kazanc limitin var, sallıyorum saatte 10 tl güvence verdiyse firma , 1 saat içinde sipariş düşmez ya da 10 tl toplayamazsan sana 10 tl veriyor yinede.
Grovodan aldıgın canta gibi ekipmanlar belli taksitlerle maaşından düşüyor.
Yanlıs bilmiyorsam hava şartı / nakit kart ödeme şekline göre bile değişiyor aldıgın ücret.



2800 lira alıyorsan aynı sigortayı senin kendi ödemen 900 lira civarı olacaktır.
Toplamda 3700 lira kazanırsan önceki işin ile birebir aynı olacak.

90 kurus km bası alsan bunun 30 kurusu yakıt'a gitse 60 kuruş kazanc ile hesaplarsak ayda 6bin km yaparsan önceki iş ile aynı parayı alırsın. ama düz mantık; bana km fazla geldi biraz, kesin başka unsurlarda vardır.

tabi motor yıpranma payını ve yeme icmeni de işin içine katarsak cok daha fazla km yapman gerekecek. (1000 km civarı + )

Bu kadar km nedeniyle de motoru sürekli yağ değişimine sokman; ve 1 sene sonunda da perte ayırman gerekecek.

Sehirlerarası lab - klinik tarzı yerlerin kurye işlerine bakmayı dene, evrak / kan örneği vs. taşımalarında iyi para alıyorsun.
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
162
@arndiol Fikirleriniz için teşekkürler lakin honda spacy kmye 20kurus anca yakıyor maksimum.Saatte 10TL kazanmak minimum tutar.Açıkcası cevabını en çok merak ettigim konu sıradam standart bir günde 10 saatte kaç TL kazanırım.Bilakis sabit ve düzenli bir şekilde yapmayı düşünüyorum
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Saatlik garanti olayı başlarda vardı. Sonradan kaldırdılar. Sipariş garantisi olmadığı için saatte 10 ile 20 lira arasında kazanılabilinir. Buradaki kazanç km bazlı olduğundan gider de yakıta ve bakım masraflarına bağlı olarak artacaktır. Kayıt yaptırıp boş gününüzde deneyebilirsiniz.
 
Katılım
22 Şub 2019
Mesajlar
119
Sigorta sorun değil, sigortamı yatırırım ve gerekirse motora kasko da yaparım.Çalışmaktan korkan bir insan değilim yeter ki iş olsun.Açıkcası 2800Tl bana yetmiyor.10 saat bir kurumda kuryelik yapmaktansa kendi motorumla 10 saat kuryelik yaparsam günlük bana herşeyi çıkartırsam net ne kadar kalır bunu araştırıyorum.(Şuan ki kurumda günlüğüm 93 TL net)

kasko yapsan bile ksako karşılamaz şartlarında yazıyor kuryelik yapılan araçları karşılamıyor diye
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
@arndiol Fikirleriniz için teşekkürler lakin honda spacy kmye 20kurus anca yakıyor maksimum.Saatte 10TL kazanmak minimum tutar.Açıkcası cevabını en çok merak ettigim konu sıradam standart bir günde 10 saatte kaç TL kazanırım.Bilakis sabit ve düzenli bir şekilde yapmayı düşünüyorum


izin gününüzde deneyin bence; belli olur herşey.

Sİparişin yogun verildiği saatleri calısma saati olarak secmenizde fayda var.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
scotty de yakalanırsan 2 ay bağlıyorlar ben eğitime gittim konuştuğum motoru bağlatan kişiler vardı orada glovonunda fazla kazandırıcağını sanmıyorum iş yerinde mesai yap daha iyi
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
162
İş yerinde mesai yapma şansım yok fix çalışıyorum.Kafam açıkcası hala çok karışık
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Desenize bu glovo tam Bursalıali'ye göre. Şükürler olsun ki sigorta diye bir derdim yok. Zaten SGK emeklisiyim. Artı hiç bir iş yeriyle sözlü ya da
yazılı iş akdim yok. Gerektiğinde 24 saate kadar çalışma saatimi uzatabilirim. Tek problem Bursa'da glovo sistemi aktif mi? Eğer aktif iseler Bursa'da,
Onlara nasıl ulaşırım? Gelecek cevaplar için şimdiden namütenahi teşekkürler.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Desenize bu glovo tam Bursalıali'ye göre. Şükürler olsun ki sigorta diye bir derdim yok. Zaten SGK emeklisiyim. Artı hiç bir iş yeriyle sözlü ya da
yazılı iş akdim yok. Gerektiğinde 24 saate kadar çalışma saatimi uzatabilirim. Tek problem Bursa'da glovo sistemi aktif mi? Eğer aktif iseler Bursa'da,
Onlara nasıl ulaşırım? Gelecek cevaplar için şimdiden namütenahi teşekkürler.

Emekli mayışı yetmiyor mu Ali emmi ? Bahçede domates biber eksenize, bahçe yoksa balkonda ekin, akvaryumda balık besleyin. En önemlisi gençlerin önünü açın.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Desenize bu glovo tam Bursalıali'ye göre. Şükürler olsun ki sigorta diye bir derdim yok. Zaten SGK emeklisiyim. Artı hiç bir iş yeriyle sözlü ya da
yazılı iş akdim yok. Gerektiğinde 24 saate kadar çalışma saatimi uzatabilirim. Tek problem Bursa'da glovo sistemi aktif mi? Eğer aktif iseler Bursa'da,
Onlara nasıl ulaşırım? Gelecek cevaplar için şimdiden namütenahi teşekkürler.

Otur oturduğun yerde :)
Bırak gençler yapsın bu işleri :)

Şaka bir yana, emekli bir arkadaşım balkonda kültür mantarı üretiyordu bir zamanlar. Fena değil parası diyordu. Bakımı falanda pek yok.

Bir başka emekli arkadaşımda süs balığı üretiyordu evde. Bazı balıklar özellikle yumurtlama ve yavru belli bir büyüklüğe gelene kadar sürekli kontrol etmeyi gerektiriyormuş. Yoksa dişi balık yavruları yiyormuş. İyi para getiriyor diyordu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst