kaancım, senin motor eren ustanın dükkanındaydı gördüm ama gezinden haberim yoktu. neyse tekerine sağlık. ama merak ettiklerimi yazayım bir
1- tek başına mı gittin? yoldaki resmini kim çekti merak ettim.
2- 250 lik dragstar dan bile daha iyi performans ve beygir gücüne sahip hyosung gv 250 motora nasıl 10 üzerinden 8 verebilirsun ki? daha geçen hafta ahmet aynı motorla istanbula gidip geldi. ben de 5 ay kadar kullandığım ve devir meselesi yüzünden iade etmek zorunda kaldığım hyosung bana gerçek bir motosiklet zevki tattırdı. yine alacak olsam hep idealim olan gt serisini alacam hyosung'ın. kredi çekersem gt650, çekmezsem gt 250 alıcam. ayrıca o performansa rağmen yakıt miktarını da düşünürsek, ben motorum şehir içi 4 litre, otobanda 3,5 litreye kadar düştü( merzin merkezden cennet cehenneme gidip hız ortalaması 120km civarı ama 100km. den hiç düşmedim ve erdemliden sonra da 120km ile gidiş, dönüşte de 135km hızla) dönüşte 107km. olunca ilk petrole girdim ve aynı çizgiye kadar doldurtup baktığımda 3,75 litre aldı). 28 hp, 8 valf olan bu motor 145 yapıyor.haksızlık etme bence. ama gezin gerçekten çok güzel geçmiş anlaşılın. demekki uzun yola çıkarken başka şeylerin yanında yanımıza bir de aynacı alacaz

görüşünce detaylrı konuşuruz.