Gilera Gilera Runner 200 ST Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
GİLERA RUNNER 200 ST


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Runner ST 200 Teknik Özellikler


Motor
Tek silindir 4 zamanlı 4 sübaplı

Silindir hacmi
198 cc

Max güç
19 hp 8.750 rpm

Max tork
17 Nm 7.250 rpm

Besleme
Karbüratör

Soğutma
Sıvı ile

Debriyaj
Merkez kaç sistemi kuru debriyaj

Vites
Değişken kayışlı aktarım sistemi

Arka fren
220 mm disk ile

Ön fren
240 mm disk ile

Jant ölçüleri
Ön: 14" x 3.00" Arka: 13" x 3.50"

Ön lastik
İç lastiksiz 120/70-14"

Arka lastik
İç lastiksiz 140/60-13"

Uzunluk
1.880 mm

Genişlik
720 mm

Aks aralığı
1.340 mm

Sele yüksekliği
815 mm

Kuru ağırlık
132 kg

Yakıt deposu
8.7 lt.

En yüksek hız
120 km/h

Egzost çıkışı
Euro 3 normlarında
Satış Fiyatı: 3.990€ Yaklaşık:10.500 TL

Runner 200 ST kullanıcıları, Sahipleri, Test etmiş olanların, Sorusu olanların ve Yorum yapmak isteyenlerin bir konusu olsun dedim.Benimde merak ettiğim çok şey var.Güzel paylaşımlar bekliyoruz.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Bende de henuz 300 km.de 2011 i var. Açıkçası motoru oyle 3 bin devirlerde kullanan biri değilim hiçbir motoruda oyle kullanmadım. Normal kullanımda 4 ltcivarı bir yakıt tuketimi söz konusu ama . Bu alet scooter den farklı bişey. Yol tutuşu gidişi stabilitesi çok farklı. Performans için zaten karbürator halen mevcut üzerinde. Ulaşımdan ziyade keyif motoru ve son drece keyifli..O nedenle 4 lt tuketimine hiç takılmıyorum. aradaki 1 lt ile kalkışlarda ve 100 km.ye kadar birçok scooterin hayal edemeyecegi bir performansı almaya değer arkadaşlar.. Daha önce vitesli motor kullanmış biri olarak tercihimden %100 memnun olduğumu belirtmek isterim.
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
Daha kaliteli bir motor alıcaktım hedeflerim de Runner da vardı ama boş duramayıp, 2 hafta önce KYMCO Agility 125 aldım. İlerde inşallah sahip olurum.
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
25
Ya bu motor ya da xmax250 olacak kısmetse. Parça ve servis fiyatları xmax e göre nasıldır?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
4
sınıfının en iyisi olan bu canavarı kullanan arkadaşlardan yorum bekliyoruz.
 
Katılım
1 Eki 2012
Mesajlar
7
Bende sağlamlığı ve kendi türlerinde en iyisi olduğu için runner st 200 almaya karar verdim. ama sıfırmı alsam yoksa 2.el 4.000 km 8.000 km olanlardan mı alsam kararsızım sıfırı ferco motor sitesinde plakasız 10.500 yazıyor netteki 2.el fiytlarıda 8.800 falan ne yapsam kararsızım ? ne önerirsiniz
 
Katılım
2 Şub 2014
Mesajlar
2
bu motoru 3 aydır kullanıyorum.
yakıt masrafları hakkında konuşayım.

şimdi motor gayet 4.000-5.000 devirle giderken bir 125 lik scooter edasıyla gidiyor, rahat bir kullanım ile 3.93lt/100 km olayını tutturuyor.
fakat,
eğer spor kullanmak isterseniz, gideceğiniz yere de benim gibi 120-130 basarsanız,
motor gayet 4,75lt/100 km düzeyine ulaşıyor.
keyif olarak şahane diye tanımlayabilirim, çünkü o kadar güzel atıyor ki kendini, çok da benzin hesabı kalmıyor aklınızda.

karbüratör (yılda 10.000 km yapıyorsanız) ortalama 75 lt daha fazla yakıt yakmak (xmax'a göre) demek oluyor, bu da TL olarak 375 lira fazla benzin parası vermek oluyor.

şahsen ben küçük ama çok atik bir scooter diye aldım. XMAX, X EVO, GTS 250, gibi motorlar bunun 1,5 katı boyuttalar, aynı siklette olduklarını düşünmüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst