Gilera gilera runner 180

Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
23
selamlar runer hakkında birkac sorum olacak 2000 model runner fx180 motorum war bıraz fazla yakıyor bır arkadas bnm motorumda exup oldugunu soyledı,ve bunu bır dugme takarak ıstedıgı zaman devreye sokuyormus ve daha az yakıyormus.ve ben 80 kmyı gecmemek sartıyla bayagi az yakıyor (azyakıyor derken actıva gıbı degıl tabı çoğun azını yakıyor)bu konu hakında bılgı werırsenız sewınırım saygılar.
 
Katılım
23 Şub 2012
Mesajlar
432
eğer öyle bir durum varsa alırım bu motordan çünkü o kadar çok yakıyorki 1 yıl da aynı motoru bidaha alırsın o kadar çok yakıyormuş
 

ygk

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
401
2 zamanlıydı o motor. küçük meme ve az az gaz vererek yakıtı 15 kuruşa düşürebilirsiniz. en az yakacağıda odur. ama öyle düğmeyle olacak iş değil o. karbüratör memesi değişince az yakar performansta düşer. düğmeye basim az yaksın diye bişey yok yani
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar anlamadıgım olay bu runnerlar 180km civarı hıza çıkıyormuş peki bu ufak lastiklerle viraja nasıl giriyor bu motor nasıl savrulmuyor açıklarsanız sevinirim bende cub var 80ile viraja girdigimde yüregim ağzıma geliyor
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
1
bu kısmı biraz fuzuli. belki aşırı modifiyeler ile başarmışlar diyeceğim ama internette hep "low handling, high accelerating" yazıyor. kısacası 100 ile savrulur her kim sürerse.

bende ST var, o baya farklı. 140 ile güzel bir yol tutuşu var. çok güzel frenleri var. hızlanma şahane.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst