Gilera Gilera Gfr125 Kullanıcıları

Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
226
bana bu seklde gelmişti makine nette buldugum diger resimlerle aynı orjinal yani, yalnız arka camurluk orjinalde siyah benim aldıgım arkadas camurlugada dama yaptırmıs.
benim arkadaşta yaptırmıştı işte belkide aynı motordur neyse gülegüle kullan çok güzelbir motor kazasız sürüşler
 
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
491
Motosikleti
STRS 765
benim arkadaşta yaptırmıştı işte belkide aynı motordur neyse gülegüle kullan çok güzelbir motor kazasız sürüşler

motorun ilk izmirde sıfır olarak alınmıs(ilk sahibiyle konustum hatta makinanın kullanma kılavuzu orjinal parca katalogu ve yedek anahtarı hala onda rica ettim istedim bana göndermesi için umarım yakında gönderir bende buraya eklerim manueli ve parça kodlarını),ordan ankaraya,ankaradan bursaya gelmiş... bursadanda ben aldım.. sagol teskkürederim iyi dileklerin için.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
:) bu nickle tanımaman normal tabii.. eski nick montana72 tanırsın şimdi.. bi ara sabahları görüyordum seni ama bayadır karsılasmıyoruz,perpanın önünde bulusuruz bigün görürsün gfr'yi.. mxr konusuna gelince... tipi güzel ama motoru tanımıyorum bişey diyemem ama madem degiştirmeyi kafana koydun bence daha genc bi motorla degiştir,maddi güc el vermiyorsa hiç degiştirme bu sezon para biriktir seneye daha iyi bişey al bence.

Hımmm tamam ya tanıdım tanıdım :p e o zaman buluşalım bi gün ya bi tur bineyim şuna bakalım nasıl :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bugun besiktasta bi motosiklet gordum..
sanirim yine eskilerden 2 zamanli bir ss ti..
kirmiziydi ve onde yuvarlak fari vardi..
icim gitti aleti oyle gorunce..
(bu da boyle bi animdi paylasimi yapiyim dedim:) )
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
ya beni de çıldırtıyo bu aletler ama bi cesaret edemiyorum almaya.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Alın siz.. İlerde yedek parça lazım olunca haber verin.. Bende komple hepsi mevcut :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
bu motor çalışır diiiiiiit di diiiiiiiiiiiiiiiiit diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dedimi kadranda 140 gözükür bir anda 7 binden sonra turbo girdimi tutamazsın bır daha

tekerin düz bassın harika motor
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
bugun besiktasta bi motosiklet gordum..
sanirim yine eskilerden 2 zamanli bir ss ti..
kirmiziydi ve onde yuvarlak fari vardi..
icim gitti aleti oyle gorunce..
(bu da boyle bi animdi paylasimi yapiyim dedim:) )

Bizim hakanın sattığı mxr125 olmasın sakın :p

Allah Allah sen beni tanıyorsun ama ben niye seni tanımıyorum ya motoru yeni aldığımı bildiğine göre görmüşsün beni ama ben hiç MT de GFR görmedim :S Neyse hava güzel olsun da şu GFR ye bi bakalım :) Evet benim CBR artık yetmyor farklı bi motor olsun istiyorum gerçi motor bayağı güzel oldu ağır bakımı yeni bitti yeni egsoz felan takıldı ama ben yinede exup lı bi makineye binmek istiyorum bunun içinde en makul olanı MXR gibi duruyor ne dersin ?

Gel ben sana bunların en kralını vereyim :p
Dert ettiğin şeye bak :queen:

Alın siz.. İlerde yedek parça lazım olunca haber verin.. Bende komple hepsi mevcut :)

Arka kuyruk ve frenler yok erdem geri kalanları var :p
Hatta fazla fazla olaraktan benim gileradan kalan komple yedeklerde var :p
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
olabilir extrema..
daha once gordugum bi makineydi model olarak ama aklima geldi..
bildigin atilmis kenara..
3 5 param olsa alirim bizim bahcede dururu en azindan..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
olabilir extrema..
daha once gordugum bi makineydi model olarak ama aklima geldi..
bildigin atilmis kenara..
3 5 param olsa alirim bizim bahcede dururu en azindan..

Hmm kenara atılmışsa büyük ihtimal ya beyindir yada krank..
Parça bulma işi kolay ya yeterki uyanları bil :)
Ucuza verirlerse al toplarsın yardım ederiz bizde
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bir boş kalsam, sırf zevk için uğraşıcam o motorla da.. Yatsın bakalım biraz daha :)
 
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
491
Motosikleti
STRS 765
bugun besiktasta bi motosiklet gordum..
sanirim yine eskilerden 2 zamanli bir ss ti..
kirmiziydi ve onde yuvarlak fari vardi..
icim gitti aleti oyle gorunce..
(bu da boyle bi animdi paylasimi yapiyim dedim:) )

muhtemelen cbr-125 bahsettigi motordur o, yine besiktasda bi amca var eski bmw leri bulup topluyo sonra çil çil yapıyo onları sonrada üzerin naylon örtüp yatırıyo... benimde onları gördükce içim gidiyo... satmıyorda adam zaten satsada zor alınır muazzam paralar iste hrhalde..

ya beni de çıldırtıyo bu aletler ama bi cesaret edemiyorum almaya.

2, 3bin liraya piyasada var böyle makinalar maddi güçlük cekmiyosan alıp keyfini cıkarabildigin yere kadar bineceksin... 10 15bin lira verip alamayacagımıza göre saglam bi ss....

bu motor çalışır diiiiiiit di diiiiiiiiiiiiiiiiit diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dedimi kadranda 140 gözükür bir anda 7 binden sonra turbo girdimi tutamazsın bır daha

tekerin düz bassın harika motor

aynen dedigin gibi hatta 140 neki 170 varken....
tesekkürederim sagol.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
Söz Ettiğim MXR-125 4. viteste 140 ı zorladı, gördü ama motor kitledi :p Şimdi yeni piston ve sekman atıldı sente ayarı güzelce yapıldı süper oldu makine şimdi 6. viteste 180 i görür diye tahmin ediyorum.... :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Söz Ettiğim MXR-125 4. viteste 140 ı zorladı, gördü ama motor kitledi :p Şimdi yeni piston ve sekman atıldı sente ayarı güzelce yapıldı süper oldu makine şimdi 6. viteste 180 i görür diye tahmin ediyorum.... :)

Lüleburgazda oturuyorum 150-160 km falan istanbula :p
 
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
491
Motosikleti
STRS 765
Lüleburgazda oturuyorum 150-160 km falan istanbula :p

cbr-125 yılmaz öyle yoldan uzaktan falan atlar gelir yanına....

Hmm kenara atılmışsa büyük ihtimal ya beyindir yada krank..
Parça bulma işi kolay ya yeterki uyanları bil :)
Ucuza verirlerse al toplarsın yardım ederiz bizde

ExTReMa peki bizim motora hangi makinanın pistonu krankı beyni,vites dişlileri,debriyaj balatası uyuyor yada benim akılına gelmeyen ama önemli parcaları nellerdir? bilglendirirsen sevinirim hemde ihtiyacı olan burdan takip edip sana dua eder:) hazır sen askere gitmeden bilgilenelim sonra bekleki ExTReMa dönsün seninle safak sayalım:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Elimde gilera gfr155, cx125, rc125, r125 parçaları mevcuttur ilgilenen varsa özel mesaj yolu ile iletişime geçsin :)
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
173
2 zamanlılara bende hastayım emrah elinde vardı bittane gilera geçen garajda gördüm satsana onu bana motor baya sağlamdı hatırladığım kadarıyla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst