Gilera DNA Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


evet evet yanlış duymadınız inandırıcı değil ama bu bir scooter mış :mrgreen:

süper. .


yorumsuz.

buda modifiyeli model. .


makina bu ya. . evet arkadaşlar acı tatlı yorumlarınızı bekliyorum . .
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
Turkiye dede var
ayrica motoran robusto die bi modeller bunun taklidini yapti:D
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Super sport görünümü yok zaten bu motorda. Yarı naked diyebiliriz.

Sele altı geniş olmayan ve bacaklarınızı rahatça yayacağınız bir alanı olmayan motora scooter demem ben. :) (hele orta kısım bazı eşyaları almalı ki scooter'ın pratikliğinden faydalanasınız)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
bence güsel...ama daha güzelleri alınır ona verilecek paraya....:cat:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Scooter'larda performans egzozları o şekilde oluyor.

Görüntüsü kötü ama önemli olan işlevi.


Muhtemelen egzoz gazını direkt çıkarmadan doğacak performans kaybını önlemek için bu şekilde. (ara boruların şekilleri,genişlikleri,egzoz gazının atılırken nasıl bir yol izleyeceği etkiler performansı)
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
278
salyangoz egzoz ve mukemmel bır nımettır kendısı ole demeyın :) performans farkettırır
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
buna scooter denmezki zaten :) Kanuni Deer152 de bunun aynısı :) scooter, selesinin önünde ayaklarını ve bilimum ihtiyaca göre kullanılmasını sağlayan boşluğu olan motosikletlere denir :) bu'nun tarz ismi bile yok nakooter ::mrgreen::mrgreen::mrgreen:mrgreen: bu yakıştı anca NAKOOTER :)
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
geldi mi turkiyeye runner ı mı satıp bundan aliim ben kaç cc kaç beygir bilen war mı ?
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
22
motorun boyutu epey küçük ama , üstündeki elemanda 14-15 falandır heralde..
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
dna Türkiye geldide geçti bir daha getirmiyorlar.Bu yaz maslak taraflarında biri satıyordu baya bir konuşmuştuk motoru temizdide ancak yabancı forumlardan takip ettiğimde çokta runner kadar memnun olan yoktu bence güze bir motor motoran mıdır nedir çakmasını yapmaya çalışmış ama çakılmış...Güzel motorya sahibindende satılık var...
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Gilera DNA çok çok eski bir model. Ben 2001'de internette görüp aşık olmuştum. sonra bulamayınca burgman aldım ama aklım hep DNA'de kaldı. Yıllar sonra yollarda görmeye başladım. Siteden de benim bildiğim iki arkadaşta var. sahibinden.com'da da görülebilir.

Bu kadar iğrenç bir egzoz olur mu ya motosiklet aşkına

sus çarpılırsın =) salyangoz o. iki zamanlı motorlarda çok iyi sonuç verir ve bence çok şahane duruyor.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
Gilera DNA çok çok eski bir model. Ben 2001'de internette görüp aşık olmuştum. sonra bulamayınca burgman aldım ama aklım hep DNA'de kaldı. Yıllar sonra yollarda görmeye başladım. Siteden de benim bildiğim iki arkadaşta var. sahibinden.com'da da görülebilir.



sus çarpılırsın =) salyangoz o. iki zamanlı motorlarda çok iyi sonuç verir ve bence çok şahane duruyor.

egsoz degil sanki piton motora sarılmış motordan bagımsız bişi gibi duruyo:D
ama otomatik vites modelleri ilginc hoş :)
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egsoz degil sanki piton motora sarılmış motordan bagımsız bişi gibi duruyo:D
ama otomatik vites modelleri ilginc hoş :)

arkadaşlar yukarda da yazmıştım o eksozu arkadaş kendisi takmış
orjinalınde böyle bir eksoz yok orjinalı böyle bakın. .


 
Katılım
28 Mar 2009
Mesajlar
6
bu motoru gördüm cok sevdm henüz motorum yok ama bu scooter old. için tuttum bunu türkiye de var mı acaba bi bilgisini alabilir miyiz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst