- Katılım
- 8 Haz 2008
- Mesajlar
- 481
- Konu Yazar
- #1
Bu kadar iğrenç bir egzoz olur mu ya motosiklet aşkına
Bu kadar iğrenç bir egzoz olur mu ya motosiklet aşkına
Gilera DNA çok çok eski bir model. Ben 2001'de internette görüp aşık olmuştum. sonra bulamayınca burgman aldım ama aklım hep DNA'de kaldı. Yıllar sonra yollarda görmeye başladım. Siteden de benim bildiğim iki arkadaşta var. sahibinden.com'da da görülebilir.
sus çarpılırsın =) salyangoz o. iki zamanlı motorlarda çok iyi sonuç verir ve bence çok şahane duruyor.