GİLABURU şerbeti lazım.

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Lütfen ne alaka demeyin. Bi alakasız konuda ben açmışım idare edin :)

Arkadaşlar kardeşim rahatsızlandı ve böbrek taşı olduğunu öğrendik.

GİLABURU şurubu nun böbrek taşına çok iyi geldiğini biliyorum fakat nereden bulacağımı bilmiyorum. Bilen varsa yardımcı olmasını rice ediyorum.

Kayserili arkadaşlar mutlaka bilirler. Oradan da "alıp gönderebiliriz lafımı olur yaw ne demek " diyecek gönlü geniş arkadaşlarımız varsa ücreti mukabili gönderebilirlerse çok makbule geçer.

Sağlıcakla kalın ...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi geçmiş olsun
sana tavsiyem o şerbeti bulana kadar kardeşin maydonoz kaynatıp suyunu içsin (içine limon sıksın tadı iğrenç te ondan) ve ev yapımı limonata bol bol da kavun karpuz yesin
ha bu arada çin malı bi cg tipi motora binerse süreç daha da hızlanır
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
abi geçmiş olsun
sana tavsiyem o şerbeti bulana kadar kardeşin maydonoz kaynatıp suyunu içsin (içine limon sıksın tadı iğrenç te ondan) ve ev yapımı limonata bol bol da kavun karpuz yesin
ha bu arada çin malı bi cg tipi motora binerse süreç daha da hızlanır

:)
Geçende bir hata ile akçakoca dan İstanbula sahilden geldik.
Ağva Şile arası orman yolu hayatımda gittiğim en kötü yoldu ve o sabah kız arkaaşım kendini hastaneye zor attı :) kum dökmüş ... Kardeşimede bir ağva tedavisi uygulasam iyi gelicek herhal .

Maydonoz işini hemen yapıcam, gilaburu hayatımda taddığım en iğrenç şeydi :) hiçbirşey daha kötü olamaz eminim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
la baktım ne menem birşeymiş bu hilalin BORUSU diye gece gece
bende bir poh sandım
fabrikada bahçede iki tane ağacı var la bende
yaban iğdesi diye geçiyor süs bitkilerinde
bu yıl tüm ürünü sana toplatacam
sanırım bir birbuçuk ayı var
senin yediğin hamı eyübüm
olgunu iyidir
herşeyin olgunu iyidir la ))
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
285
Acil şifalar diliyorum umarım ağrısız sızısız ve acısız atlatır kardeşiniz.Benimde aynı hastalığı eniştem geçirmişti duyduğuma göre bol bol su içmesi ve sulu şeyler yiyip içmesi iyi gerekiyormuş arkadaşlarında söylediği gibi karpuz limonata v.s tekrardan acil şifalar diliyorum...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
:)
Geçende bir hata ile akçakoca dan İstanbula sahilden geldik.
Ağva Şile arası orman yolu hayatımda gittiğim en kötü yoldu ve o sabah kız arkaaşım kendini hastaneye zor attı :) kum dökmüş ... Kardeşimede bir ağva tedavisi uygulasam iyi gelicek herhal .

Maydonoz işini hemen yapıcam, gilaburu hayatımda taddığım en iğrenç şeydi :) hiçbirşey daha kötü olamaz eminim.
bende 3 yıl önce taş kırdırdım tabi bu sana tavsiye ettiğim şeyler sayesinde süreç hızlı işledi
geçen ay daha ilk kavun yedim aga bi sancı bi sancı anlatamam 1 haftaya kalmadı çiş yaparken taş düştü yakaladım onu inceledim yani:sunny:
bak gene kısmetlisin sevgili HAYDAR KASNAKLAR abim sana aradığını yaklaşık 1 ay sonra verecek
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
Eyüp ağabey belki bilirsin ama Kranyum balığı bundan bir taş çıkıyor kafasından bendede kum var böbreklerimde idrara karışınca
kanama yapıyor inanılmaz ağrısı var resmen inletiyor adamı bu dediğim balıktan çıkan taşlar sancılı dönemlerde acıyı inanılmaz düşürüyor bizzat
yaşadım. Büyük marketlerin balıkçıları saklıyor bunları bilen adamlar tabi taş hemen düşmeyecek illaki sancısı olacak en azından çekilen acı
azaltılır böylelikle.
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
Yok yaban iğdesi değil bu Gilaburu. Tip olarak benzer ama çok farklı. Üzüm gibi sulu bir meyvedir ama tadı acımsıdır. Elinle bile sıkarak suyunu çıkartır biraz sulandırıp az şeker ilavesi ile içtiğin içeceğin en ferahlatıcı içecek olur. Böbrekler içinde gerçekten çok faydalıdır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:32 ----------

Bostancı'da lunaparka gelmeden minibüs yolu üzerinde Kayseri Pazarı diye bir yer vardı. Sanırım Göztepe civarlarında da olacak. Oralarda satılıyor. Tavsiyem şişelenmiş suyunu değil, büyük beyaz kaplarda satılan salamurasını al ve kendin sık suyunu.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Öncelikle geçmiş olsun Eyüp kardeş. Ablam 3-4 sene önce aktar isletiyordu onradan biliyorum bende gilaburu serbetini, aktarlarda bulabilirsin çoğu satıyordu bizim zamanimizda. Tekrardan geçmiş olsun.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Aktarlarda bulunuyor, şişesi 13 14 lira falan olması lazım. Böbrek taşı için kullanmıştım, ne kadar düzenli kullanmasam da biraz rahatlatmıştı. Ama çok şey beklemeyin. Sürekli su içmek en iyi tedavi. Günde 5 litre içmesi lazım.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Kayseri Pazarı diye bir yer var orada da bu şerbet vardı diye söyleyecektim ama, konusu geçmiş zaten... Sitede yazdığına göre tek şubeymiş, fakat farklı isimlerde benzer yerler vardır sanırım satan, ayrıca online satış da varmış.

Ayrıca geçmiş olsun şimdiden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst