- Katılım
- 15 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,674
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar.
Dün Bu videoyu çektim aşağıdaki Kamera aparatı ile.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum böyle zımbırtılara para vermeyin. Çok Titreme yapıyo. Çekimden birşey anlaşılmıyor.
http://www.youtube.com/watch?v=XIcsZmG1Rdk
[YT]XIcsZmG1Rdk[/YT]
blog girdisi: http://rkstitanic200.blogspot.com/2012/07/gidon-kamera-aparatlar-ve-deneme-video.html
RKS Titanic 200 başlığı http://www.motosiklet.net/forum/mot...200-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
evet dediğim gibi. bu aparatlar işe yaramıyor. En son resimdeki aparat da gösterge panelini video ya almayacak.
O yüzden genel ( üniversal ) bir depo üstü kamera tutacağı varsa tavsiyeniz bekliyorum.
( aha da bu arakdaş bunu yapmış. ama kendi rus
nasıl soracağımı bilmiyorm http://www.youtube.com/watch?v=gNSWijLIdWg )
Merhaba. Çekimleri depo üstü kamera tutucusu ile mi kaydediyorsunuz ? ebay.com da link var mı satın alabileceğim ? teşekkür ederim.
ruşcası
Добро пожаловать. Съемки спасают бак-верхней камеры владелец? Есть ли связь, где можно купить ebay.com? Спасибо.
gönderdim bakalım ne diyecek
Bu linkten kelli birşey bulamamaktayım http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=tank+camera+mount+universal&_sacat=0
---------- Post added at 10:55 ---------- Previous post was at 10:21 ----------
böyle bir arama sonucuna ulaştım ama hiç genel olanı yok
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw...0&_odkw=tank+camera+mount+universal&_osacat=0
hep suzuki, yamaha, honda veya ducati var.
benim motorun üreticisi keeway rkv 200 veya stels flame 200 olarak geçiyor
ama sonuç yok
Dün Bu videoyu çektim aşağıdaki Kamera aparatı ile.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum böyle zımbırtılara para vermeyin. Çok Titreme yapıyo. Çekimden birşey anlaşılmıyor.
http://www.youtube.com/watch?v=XIcsZmG1Rdk
[YT]XIcsZmG1Rdk[/YT]
blog girdisi: http://rkstitanic200.blogspot.com/2012/07/gidon-kamera-aparatlar-ve-deneme-video.html
RKS Titanic 200 başlığı http://www.motosiklet.net/forum/mot...200-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
evet dediğim gibi. bu aparatlar işe yaramıyor. En son resimdeki aparat da gösterge panelini video ya almayacak.
O yüzden genel ( üniversal ) bir depo üstü kamera tutacağı varsa tavsiyeniz bekliyorum.
( aha da bu arakdaş bunu yapmış. ama kendi rus
Merhaba. Çekimleri depo üstü kamera tutucusu ile mi kaydediyorsunuz ? ebay.com da link var mı satın alabileceğim ? teşekkür ederim.
ruşcası
Добро пожаловать. Съемки спасают бак-верхней камеры владелец? Есть ли связь, где можно купить ebay.com? Спасибо.
gönderdim bakalım ne diyecek
Bu linkten kelli birşey bulamamaktayım http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=tank+camera+mount+universal&_sacat=0
---------- Post added at 10:55 ---------- Previous post was at 10:21 ----------
böyle bir arama sonucuna ulaştım ama hiç genel olanı yok
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw...0&_odkw=tank+camera+mount+universal&_osacat=0
hep suzuki, yamaha, honda veya ducati var.
benim motorun üreticisi keeway rkv 200 veya stels flame 200 olarak geçiyor
ama sonuç yok