Gidon Ayna / Bar end mirror- Triumph style

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. resimdeki tarzda takılırsa çok fonksiyonel oluyor özellikle arabaların aralarından geçerken arabaların aynalarına takılmıyor

41b7t.jpg

bar-end-mirrors-suzuki-sv650-sv1000-sv-650-1000-8b4a4.jpg

triumph_bonneville_bar-end_mirror.jpg

4392_2459_l.jpg

20255-750x750.jpg

4391_2458_l.jpg

746740669u7.jpg

Speed-Triple_Bar-End-Mirror.jpg

a9638037__84723_zoom.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hypermotard ın aynaları katlanıyor
 
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
Hocam o 1. fotodaki kendi motorunuza taktığınız aynayı nereden bulabilirz acaba,benim windys'dede güzel durur diye düşünyorum
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
hypermotard'ın ayna elcik sinyal kombinasyonu gerçekten etkileyici bir tasarım! benimde çok hoşuma gidiyor!
img1028sw.jpg

img1027do.jpg

Bu türde ıncık-cıncık aksesuar ve aparatlara bende çok meraklıyım, aynalar güzelmiş.
ben de resim eklemek istedim, gidonda ki denge topuzlarında elcik ve fren manetlerini korumaya yönelik ayrodinamik parçanın ismi; Rizoma ProGuard System diye geçiyor!
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
o aynaları ve manet korumalarını nerden buluruz TÜRKİYE de bulabılırmıyız??
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
anes motor (istoç) gidin ve çeşitli rizoma aksesuarları vardır görüceksiniz, bende oradan temin ediyorum o tip aksesuarları.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o aynaları 2.5 tl ye bisikletçiden aldım (bisiklet aynası) :D biraz dandik ama zaten bana sadece sapları lazımdı.aynalarını söküp geniş açılı (120 derece) yuvarlak ayna taktım 5 lira da ona verdim . . triumph sahibi olmadım ama şimdilik aynalırına sahibim . ve aynayı takdıktan sonra motorun havayı acayip değişti.artık daha sexy.anlatamam acayip şekil oldu.
fotoraf ekleyemedim ama görüntü olarak şunun aynısı
e1.jpg
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
o aynaları 2.5 tl ye bisikletçiden aldım (bisiklet aynası) :D biraz dandik ama zaten bana sadece sapları lazımdı.aynalarını söküp geniş açılı (120 derece) yuvarlak ayna taktım 5 lira da ona verdim . . triumph sahibi olmadım ama şimdilik aynalırına sahibim . ve aynayı takdıktan sonra motorun havayı acayip değişti.artık daha sexy.anlatamam acayip şekil oldu.
fotoraf ekleyemedim ama görüntü olarak şunun aynısı
http://msracer.net/pics/ducatis4r/e1.jpg

aynı geniş açılı aynalardan benim normal aynaya takmıştım 2 adet. yalnız dün gece birini çalmışlar sağolsunlar. artık neresine sokacaksa o aynayı...

çok ucuz bi parça, niye çalarsın? neyine yarayacak ki hem? benim daha fazla ihtiyacım var o aynaya?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynı geniş açılı aynalardan benim normal aynaya takmıştım 2 adet. yalnız dün gece birini çalmışlar sağolsunlar. artık neresine sokacaksa o aynayı...

çok ucuz bi parça, niye çalarsın? neyine yarayacak ki hem? benim daha fazla ihtiyacım var o aynaya?

:santa: WALLA BEN ÇALMADIM.PARAYLA ALDIM FATURASI BİLE VAR
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
:santa: WALLA BEN ÇALMADIM.PARAYLA ALDIM FATURASI BİLE VAR

hocam ne yaptın sen :cherry: sana demedim, sadece alıntıladım.

çalan kimse ona söyledim.

ama bi dakka!!!

bu ayna benim aynanın aynısı!!!

:cherry::queen::p

şaka bir yana on numara olmuş. ben de kör nokta aynalarımı oraya takmak isterim. aynaya takınca normal aynada görüntü kaybı oluyor. ama şu an farkettim, arkaya bakacakken oraya 2. kez gözümüzü çevireceğiz ve ön tarafa bir saniye daha az bakacağız. zaten benim gibi önünden çok arkasını kontrol eden biri için sakat olur. en iyisi tüm aynaları gidona takmak...

---------- Post added at 02:52 ---------- Previous post was at 01:58 ----------

imag0091ad.jpg


sol aynadaki boşluğu görüyor musunuz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
italyan motorları bu sistemi kullanıyo bence çok gıcık bir sistem :pr:
hani tarz meselesidir belki yorumum yanlıştır dicem ondada bu aynalar normali gibi işlev görmiceğini düşündüğümden yorumumu yapıyorum
 
Katılım
13 Eki 2013
Mesajlar
10
arkadaşlar hyosung gv 650 kullanıcısıyım.gidon sonu ayna alıcam.fakat elcikleride değiştirmem gerekiyormu???bide tavsiye ettiğiniz bir siteden almak istiyorum.önerilerinizi bekliyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst