Gidon Amortisörü

Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
Öncelikle herkese merhaba.
Sayın abilerim, ablalarım ve kendini motosiklete adamış bütün insanlar tank slapper denilen olay yani kafa salınımı gidon amortisörü ile çözülüyor(muş) daha önce böyle bir durumu hiç yaşamadım zaten 50 cc scooterde yaşanacak bir olay ise çok kötü bir durum.Şimdi gelelim ana konuya bu tank slapper denilen olayı yaşayan ve atlatan yada düşen abilerim bana bu durumdan tank slapperden nasıl kurtulacağım hakkında hiç bilgim yok ve biraz araştırdıktan sonra bu gidon amortisörü(steering damper) denilen zımbırtıyı keşfettim ve fiyatlar kabarık ama ebayde baktığımda ise Türkiye'mize oranla fiyatların 3-4 katı gibi bir ucuzluk var.Sizce bu kadar gerekli mi gidon amortisörü ?
Gidon Amortisörü
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Hangi motorda kullanmayı düşünüyorsun bunu ? Açıkçası linkteki gidon amortisörüne ne kadar güvenilir bilmiyorum, en iyisi benim fikrim Öhlins dir.
Tank slapperdan hafif gaz açarak kurtulabilirsin ama o an ne kadar gaz açasın gelir bilmiyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst