Şimdiden hayırlı teskereler dostum..
Hayırlı tezkereler...:rendeer:
arkadas simdiden hayirli teskereler. allah kazasiz belas1z bitirmen dilegi ile
güle güle giiiitttt, güle güle gel arkadaşım:cat:
paşalar adam getti geldi diyom yav...:cherry:
konuyu okumadan ne demek istediğini anladım eskitopic sanırım :queen:
abi harbiden bende koptum iyi güsel beni düşündünüz yazdını allah razı olsun ama ben bitireli 2 ay oldu metehan abi ne varsa senin başının altından kalkıo abi
Aynen öyleMete_han abi konuyu sen hortlatmışsın ne ayak :queen: Giren cevap yazmasın lütfen cook eski konu....
Hayırlı tezkeerelerrrrr Kardes ... :bounce:
Yok yaaa ne çabuk daha dün gitmedimi?![]()
la teskereeee aldıııııı.............:pale:
çocuğu bile olmuştur Allah bilir....![]()