Bir kac tehlikeli hareket, gördügünüz üzere diger araclar minim oynamıyor, şerit ihlali yapmıyor kimse... avrupada bu her zaman boyle... ama motosiklet kullanıcıları da aralardan gecip diger sürücüleri rahatsız etmezler... arabada hasta ve ya cocuklar vardır.. korkutmayalım derler... onlarda saygılı oldugundan araclarda motosiklet sürücülerine karsı hep saygılı olurlar... yogun trafikte bile aralardan gecerek giden tek bi motosikletli gormedim...
Bu videoya gelince belki guzel kullanmış ama bu bir oyun gibi, reset tuşu olmayan bir oyun...