Ghost Rider'a Rakip Çıktı...:)Stockholm

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
eleman 6 ay önce çekmiş belki hala yaşıyodur..
bu şekilde tırların, kamyonların arasından gitmeye devam ederse çok yakında tost rider olur
ancak videonun sonunda ghost rider'a yaptığı gönderme hoş olmuş
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Bir kac tehlikeli hareket, gördügünüz üzere diger araclar minim oynamıyor, şerit ihlali yapmıyor kimse... avrupada bu her zaman boyle... ama motosiklet kullanıcıları da aralardan gecip diger sürücüleri rahatsız etmezler... arabada hasta ve ya cocuklar vardır.. korkutmayalım derler... onlarda saygılı oldugundan araclarda motosiklet sürücülerine karsı hep saygılı olurlar... yogun trafikte bile aralardan gecerek giden tek bi motosikletli gormedim...

Bu videoya gelince belki guzel kullanmış ama bu bir oyun gibi, reset tuşu olmayan bir oyun...
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
aabi o zaman ağzına kadar adrenalin dolu yüreğimizle ,finish noktasını görene kadar gitmek dileğiyle:cherry:

finish 'ten kastım 60-70 lerde ecel ile ölümm :wiinkk:

eyv abii dilerim mutlu sona ulaşırsın :mrgreen:

benim içinde mutlu son yok :) yer zaman sebep çokda problem değil :mrgreen: şu an kaybedecek pek bişey yokda üç beş sene sonra evlendiğimde 70-80 ve hatta 90 ları isterim muhtemelen :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yazık yaa buna özenip türkiyede aynı işi yapmak isteyenler varmı acaba düşünemiyor ümraniye tem yada merter e-5:mrgreen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
hihi sonu kopardı beni :queen:
paylaşım için teşekkürler :wiinkk:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
önemli değil;)

ghost rider ı dumanıma boğarım demiş aleni varmı ötesi:)acaba ghost dan cevap gelicekmi çok merak ediyorum:):):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
youtube'a erişim yasaklanmıi yine :( eğer tahmin ettiğim video ise bu arkadaşımız uppsala - stockholm otobanında yapıyo bunu ve 1 saatlik yolu 20 dakikada gidiyor.
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
youtube'a erişim yasaklanmıi yine :( eğer tahmin ettiğim video ise bu arkadaşımız uppsala - stockholm otobanında yapıyo bunu ve 1 saatlik yolu 20 dakikada gidiyor.

eftelya senin tahmin ettiğin orji ghost bu çakması:mrgreen::)
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
youtube'a erişim yine engellenmiş. Hükümetim sen çok yaşa :pr:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Youtube yine kapanmış:pr:
Ama sonunda sarı elbiseli, pocket bike a binmiş bi ghost rider kırması varsa izledim daha önce.Hatta tünelde arabaların solundan iğne deliği gibi yerlerden geçiyodu.O video mu?İzleyenler varsa söylesin de meraklanmayayım:)
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
Youtube yine kapanmış:pr:
Ama sonunda sarı elbiseli, pocket bike a binmiş bi ghost rider kırması varsa izledim daha önce.Hatta tünelde arabaların solundan iğne deliği gibi yerlerden geçiyodu.O video mu?İzleyenler varsa söylesin de meraklanmayayım:)

evet o video . .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst