GG gece gezileri(MERSİN den)

Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
3
http://www.mersinmotor.com/giris.html

mersinden selamlar.....



yer :tece üniversite kampusu

tarih : 21.02.2008 sabah

motolife dan sonra kalan sohbetimize burda geçirmeye karar verince olanlar oldu.


süper bir gece idi öyle sohbetlerimiz oldugu ki anlatılmaz yaşanır sadece izleyin.

ateş için en uygun mekan buluca dayanamadık yine hazır patateslerimizde vardı.

tece kasabasında o gece hava okadar ılık dı ki bizde şaşrıdık.

gg ye katılan herkese tşk ler

erdal'a duran bey e yeni arkadaşımız eylem hanım 'a sonsuz selamlarımı iletiyorum.



img0434iz8.jpg

img0440us4.jpg


img0441hz0.jpg


img0442qy1.jpg


img0443va6.jpg


img0444sk1.jpg


img0445jl1.jpg


img0446sf8.jpg


img0447ee2.jpg


img0448lh0.jpg


img0449je8.jpg


img0450gg6.jpg


img0451ib8.jpg


img0452bc8.jpg


img0453hu9.jpg


img0454wz7.jpg


img0455nv7.jpg


img0456zu0.jpg



img0458yv1.jpg



img0460it6.jpg


img0461pg7.jpg


img0462xv1.jpg


img0463rt9.jpg


img0464zg4.jpg



img0465ue2.jpg


img0466qy6.jpg


img0467pa9.jpg


img0468wu6.jpg


img0469bd2.jpg


img0470wq6.jpg


img0471jc2.jpg


img0472md7.jpg


img0473on1.jpg


img0474rq8.jpg


img0475pk4.jpg


img0476rk1.jpg


img0477bv6.jpg


img0478ix0.jpg


img0480oi2.jpg



img0481ka8.jpg


img0482kt7.jpg


img0485te0.jpg


img0486uf1.jpg



img0487oo7.jpg



img0488qz5.jpg



img0489vh7.jpg


img0490ki0.jpg


img0491nv8.jpg



img0492gs6.jpg


img0493ab7.jpg



img0494au8.jpg



img0495gk8.jpg



img0496wu5.jpg
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
selam @umutoya.bu soğukta ben akşam motora binmicem neredeyse,siz akşam olması yetmez gibi birde deniz kenarına gitmişsiniz:cyclopsan
yok yok siz üşümezsiniz arkadaşlar, siz deniz insanısınız, siz mersinlisiniz:queen:
:rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ATeşi görünce içim ısındı walla :) Çok güzeL teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Yine yapmışsınız yapacağınızı sevgili Umut...

Gezilerinizin devamının gelmesi dileğiyle...:cat:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
gerçekten cok güzel fotolar.. kışın akşam gezmesi eminim başka güzeldir.... emeğinize sağlık.. paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
29
:d

evet cok eglendık darısı cumartesı resımlerıne ıste onlar bomba olcak:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
Katre aşk olsun gözde patatez yiyorsunuz beni davet etmiyorsunuz istanbula geldiğinde bende seni sucuk mangala çağırmıyacam :queen:
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
29
Katre aşk olsun gözde patatez yiyorsunuz beni davet etmiyorsunuz istanbula geldiğinde bende seni sucuk mangala çağırmıyacam :queen:

yaaa geldın de davet etmedık mı ask olsun hem kac kere dedım sana gel yerles su mersine diye aşk olsun hakkımı yıon ama sımdı sucuk mangala davet etmıcenmı :salut::salut::salut::salut:

bak ne dıcem cumartesı gece gezılerının mangalı var gel ona ödeselım olmazmı:queen::queen::queen:
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
Fırsatım olursa önümüzdeki haftaya gelmeye çalışırım deli metine söyle parkuru temizletsin gelmişken bir de cross yapalım (bu arada mangal menüde ne var)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst