- Katılım
- 10 Tem 2005
- Mesajlar
- 37
crxforever' Alıntı:bu konuda yorum yazmayaçaktım.ançak bu yazıyı eleştirmeden duramayaçağım.bençe ölmüş insanlar hakkında ve onların yakınları hakkında hakaret dolu sözler söylememek lazım.insanların kardeşleri ölmüş ve duygusal düşünüyorlar sonuçta.o anda kimsenin "motorun türkiyedeki imajı" umurlarında olmaz herhalde.
öyle kötü bir anda "hayır hanımefendi motor çok iyi birşey önemli olan bilinçli kullanmaktır"denebilir mi?
Hergun binlerce insan vefat ediyor, benim olen kızlarla icbir alakam yoktu fakat Allah rahmet eylesin ama benim icinde bulundugum bir topluluktan biri olacak onlemini almayacak sonrada motor tahlikeli diyecek.. yemezler yedirtmezler duygusal dusunmesi falan umrumda degil kaskını giydirseydi kızkardesine. Son pismanlık fayda etmez. Onun oyle konusması belkide bir araba kullanıcısının motorlar hakkında dahada kotu dusunmesine ve sonuc olarakda benim kullandıgım motora dikkat etmeyip kaza yapmama sebep olabilir...