- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,166
şimdiden iyi yolculuklar kaptan :cat:
eskişehir de var içinde daha ne olsun
1 gün demişsin ama bunu konuşuruz bi ara
ale:
eskişehire teker bastığında görüşelim mutlaka :wiinkk:
eskişehir de var içinde daha ne olsun
1 gün demişsin ama bunu konuşuruz bi ara
eskişehire teker bastığında görüşelim mutlaka :wiinkk: