Gezi Planım

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
şimdiden iyi yolculuklar kaptan :cat:
eskişehir de var içinde daha ne olsun :)
1 gün demişsin ama bunu konuşuruz bi ara :pale:
eskişehire teker bastığında görüşelim mutlaka :wiinkk:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gülegüle git gülegüle gel :cat: mavi hattı sil bence yeşil hattı uzat akdenizi gez derim hayırlı yolculuklar şimdiden
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Motor üstünde bence gece sürüş yapmalısın...Gündüz eğer 600km yaparsan kendine 1hafta gelemezsin yoksa...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
allah yolunu açık etsin,günde 600 km bence normal,ben toplam 16 saatte 936 km yol yapmıştım cbf 150 ile hiç yorgunluk hissetmemiştim,ama seni,n kullandıgın motor farklı onun için bişey diyemem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst