Gezgin ve Cevat Enduro ve Alabalık

Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
15
cumartesi cevatı aradım ne yapıyorsun diye oda dururmu ormanda bira içiyorum gel dedi
şimdi cevatı kırmak olurmu dogru demirköye

vizeden sonra sivriler yolu

grnt034hz1.jpg

By gezginci at 2007-06-25

cevatla orman içinde zıplamak için yol arıyoruz ve buldukta

grnt017fw1.jpg

By gezginci at 2007-06-25

grnt014pa5.jpg

By gezginci at 2007-06-26

grnt016rs8.jpg

By gezginci at 2007-06-26

burası kartalkaya demirköy ve igneada arasında kalıyor uzun bir orman patikalarından gidince harika bir manzara çıkıyor karşınıza

grnt008mo4.jpg

By gezginci at 2007-06-26


grnt013sp5.jpg

By gezginci at 2007-06-26

grnt012tj0.jpg

By gezginci at 2007-06-26

grnt011sn7.jpg

By gezginci at 2007-06-26

grnt010ph1.jpg

By gezginci at 2007-06-26

grnt008mo4.jpg

By gezginci at 2007-06-26
cevat la hayatçeşmesinde* çok bakir bir yer yerliler bile gelmiyor

grnt023rs0.jpg

By gezginci at 2007-06-25

grnt022jc5.jpg

By gezginci at 2007-06-25

grnt019ng6.jpg

By gezginci at 2007-06-25
tam çadır kurulacak yerler dogal klimalı

grnt025fx3.jpg

By gezginci at 2007-06-25

çeşmeside var buz gibi su sıcak suyu 2 dakikada sogutuyor

grnt018az7.jpg

By gezginci at 2007-06-25

burada cevatin dikkatli bakışları akşam ziyafeti bulmuş megerse

grnt006yq0.jpg

By gezginci at 2007-06-26

eeh buralarda rahat durulurmu insanın karnı acıkıyor etrafta alabalık dolu

grnt021lg1.jpg

By gezginci at 2007-06-25

grnt033we1.jpg

By gezginci at 2007-06-25

grnt032iu8.jpg

By gezginci at 2007-06-25


fotograf makinasını yanıma almayı unuttugum için ancak bu kadar foto çekebildim

http://www.youtube.com/watch?v=7_gcfJXT66k

http://www.youtube.com/watch?v=llOO3YVPulM

http://www.youtube.com/watch?v=mczKAuOW1iE
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
abi afiyet bal seker olsunnn boyle gezilere can kurban paylasim icin tesekkurler :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst