Geyik Bayırı

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Böyle güzel bir pazar günü harduro evde durur mu ?
Durmaz..
Kışın kar yüzünden yarım kalan Feslikan Yaylası-Saklıkent gezimi tamamlamaya niyetlendim ve evden çıktım..
Gelip geçerken gördüğüm eski evi bu sefer es geçmiyorum ve zamanı donduruyorum..
35484ee7.jpg


Geyik Bayırı köyüne varmadan sağ tarafa giden bir orman yolu bana göz kırpıyor..
Güzel yol ama bir süre sonra , sebebini bilmeden , vaz geçiyorum bu yoldan..
ad3fcf72.jpg


Geyik Bayırı...
6e7502e1.jpg


Geyik Bayırı köyünü geçtikten sonra Feslikan Yaylası yolundan da vaz geçip daha önceki gezimde yaklaşık 1 km girip döndüğüm bu toprak yol beni çekiyor..
466b14ba.jpg


Bir kamyon yolu kapamış geçit yok.. Orada bulunan baba-oğula yol soruyorum ve bu yolun zaten ileride bittiğini öğreniyorum..
5ce21109.jpg


1 km geride başka bir yol varmış onu takip edersem çok ileride büyük taşa kadar gidebilirmişim.. Oldukça uzun bir yolmuş..
Denemeye karar veriyorum.
Bir süre sonra yol yeniden ikiye ayrılıyor..
20f39c60.jpg


KaTırıM bana yol gösteriyor.. Soldan ..
1a9869f8.jpg


Doğru yola girmişiz.. Bu güzel yere ulaşıyorum..
8f143f44.jpg


Burada birkaç fotoğraf ve yemek için mola veriyorum..
31dc1895.jpg


Buraya kalabalık gelip mangal yapmalı..
abf56681.jpg


Yol , inişle devam ediyor..
20ec111e.jpg


Sonunda büyük taş... Bunlara Toptaş dendiğini öğreneceğim birazdan
573ad29f.jpg


Burası yolun sonu.. Tam geri dönmeyi düşünürken , pazar gününü yaylada geçirmeye gelen insanlar beni yanlarına davet ediyorlar..
07913c1b.jpg


Bu sıcak daveti kabul edip yanlarına gidiyorum ve orada sürekli kalan bu arkadaşla da sohbet ediyoruz.
624ba38f.jpg


İçecek ikramlarını kabul edip , yiyecek birşeyler hazırlama israrlarını geri çeviriyorum.. Az önce karnımı doyurduğuma inanınca isrardan vaz geçiyorlar..
eed60014.jpg


Konaklanan ev...
4c4ca1ed.jpg


Konaklama sebebi keçiler ..
696a3085.jpg


Keçilerin hep bir ağızdan meeelemelerinin sebebi onların da karnının acıkmış olması..
287c470a.jpg


Keçilere yemek servisi yapılmaya başlandığında ben de izin isteyip oradan ayrılıyorum..
352d5a40.jpg


Dönüş yolunda bol bol görüntü alarak gezimi sonlandırıyorum..
1a9bf4c4.jpg



a22bf256.jpg


dc0d6980.jpg


ec17055c.jpg


32a2cc76.jpg


f24b373b.jpg


d668c6d7.jpg


c067fd8b.jpg


b16308b1.jpg


0fae628d.jpg
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
süper fotoğraflar ve harika bir yolculuk... bunları resimli ve tabi güzel anılardan oluşan yazılarla beraber kitaplaştırmak lazım (diğer gezilerine de baktımda...)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
323
sagolasın,herseferinde icim acılıyor seni okurken.
bi sey daha sorcam,o keci surusunde coban kopekleri yokmuydu,vardıysa dalmadılarmı sana,daldılarsa nası yırttın.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
raven' Alıntı:
bunları resimli ve tabi güzel anılardan oluşan yazılarla beraber kitaplaştırmak lazım
Bir arkadaş daha bu fikri vermişti..
Ben de düşünüyorum tabi böyle birşey ama bunların yerine daha uzun soluklu gezileri tercih ederim..
Kısmet olursa Eylül ayında Karadeniz turu yapmayı planlıyorum mesela..
O gezi 1 ay sürecek ..
Güzel bir gezi kitabı olabilir o macera..

sarapci' Alıntı:
bi sey daha sorcam,o keci surusunde coban kopekleri yokmuydu,vardıysa dalmadılarmı sana,daldılarsa nası yırttın.
Güzel bir konuya parmak bastın..
Toptaş'a vardığımda şöyle bir etrafa bakınırken aşağıdan bir havlama duydum ve ağaçların arasından 100m aşağıda bir Kangal gördüm.
O anda oradan uzaklaşmaya karar verdim ama o Kangal'ın sahipleri beni yanlarına davet ettiler. Fotoğrafını çekmek istedim ama yok oldu..
Öğrendim ki 65 kg mış..
O insanların orada olması büyük şanstı benim için..
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
wallahı abı super olmus hemde dogayı gormus olduk ee maceralarının devamını beklıyoruz
 
Katılım
22 Nis 2006
Mesajlar
118
abi valla senden korkulur nerden buluyosun böle yerleri yaa
ayrıca kitap fikri güzel
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
:cat: hayatı sen yaşıyorsun ne diyeyim, gezi süper tabi paylaşım için teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eweeeet... Yine muhteşem bir gezi, muhteşem fotoğraflar. Yazılarını okurken, resimlerini izlerken. Çok sevdiğim atlas dergisine bakarken ki tadı alıyorum. Çalışmalarını büyük bir ilgi ile izliyorum. Başarılar :cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
yardırmışsın yine ... lastiği deniyon gibi geldi bana bi motor daha olsa iyi olur bu tip yollarda insanın başına umulmadık aksilikler gelebilir bu yüzden en az 2 motor olmakta yarar var...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
iki kişimi geziyorsunuz. yoksa yoldan geçenleri durdurarkmı fotoları çektiyorsun abi :mrgreen:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
BBRR' Alıntı:
bi motor daha olsa iyi olur bu tip yollarda insanın başına umulmadık aksilikler gelebilir bu yüzden en az 2 motor olmakta yarar var...
İnan bana , yanıma birini daha almak için çok çabalıyorum ama yok. :pr:
Bu da bana bir sürü tecrübe kazandırıyor..:bounce:
Eskiden ben de çekiniyordum başıma bir şey gelecek diye ama artık umursamıyorum..
Atın ölümü arpadan olsun..:queen:

mostwanted_57' Alıntı:
iki kişimi geziyorsunuz. yoksa yoldan geçenleri durdurarkmı fotoları çektiyorsun abi :mrgreen:
Gezdiğim yerlerde yoldan geçen pek kimseyi bulamazsın , sincapların dışında..
Makinenin otomatik ayarı var..
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
141
ya harduro sana müthişsin demek az gelir antalyaya gelirsem mutlaka ararım inşallah birlikte gezmek kısmet olur.tekerine sağlık çok güzel gezi olmuş..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Hocam sen hiç yerinde durmazmısın? Maşallah

Bıkmıştık üçbeş kişi bir kafeye gidip fotoğraf çektirir, adınıda bilmem kaçıncı geleneksel motorcu buluşması koyar. Birsürü işe yaramaz resmi doldururdu buraya.

Sayende içimiz açıldı hocam, Benim motorun taksitleri bitsin, ikinciel çinli bir kros alıp vuracağım kendimi dağlara. Enduroculuğun tadınada bir bakalım (Buradan göründüğü gibiyse tadından yenmez:mrgreen: )

Devamını bekliyoruz hocam
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
harduro bunu hep yapıyor.Aslında başlığa yine bir harduro klasiği dense hiç fena olmaz.Umarım motorize07 ile de takılırsın.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Akira' Alıntı:
Hocam sen hiç yerinde durmazmısın?Benim motorun taksitleri bitsin, ikinciel çinli bir kros alıp vuracağım kendimi dağlara. Enduroculuğun tadınada bir bakalım (Buradan göründüğü gibiyse tadından yenmez:mrgreen: )
Devamını bekliyoruz hocam
Hem devamını bekliyoruz diyorsun hem de yerinde durmaz mısın? diye soruyorsun..
Hangisi ? , Ne ? , Nasıl ?...???
Şaka bir yana , kendini dağlara vurduğunda göreceksin , her gün yeniden gaz açmak isteyeceksin oralara..


ozgur_zrolu' Alıntı:
Umarım motorize07 ile de takılırsın.
motorize07 den endurocu arkadaşlarla bir gezi düzenlesek hiç fena olmaz elbette..:cat:
Sen organizasyonu yaparsın artık..:wiinkk:
AytHakan'la görüştüm , onun çok işi varmış şu ara...


Gelişim Sürücü Kursu' Alıntı:
bu yaz muhakkak gelip katılıcam size...
Her zaman beklerim..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
İnan bana , yanıma birini daha almak için çok çabalıyorum ama yok.
Bu da bana bir sürü tecrübe kazandırıyor..
Eskiden ben de çekiniyordum başıma bir şey gelecek diye ama artık umursamıyorum..
Atın ölümü arpadan olsun..

Eskiden sıkça uyguladığım bi yöntemdi bu kafam attığımda marmarisin etrafındaki toprak yollarda ormana dalar, her şeyden kaçardım . Ta ki ön tekeri bi taşa vurup jantı "S" yapana kadar ...ve öyle bi yerde kaldımki geceyi orda geçirip (yanımda sadece 1,5 lt su ve bi paket bisküvi vardı)..ertesi sabah yüriyerek geri döndüm motoru ordan nasıl aldın deme işte işin en kötü tarafı oydu .....

Bide ufak tavsiyem olacak özellikle şamriyelli lastiklerde kullanılan bi köpük var lastik patlarsa içine sıkıyosun ve lastiği en yakın tamir noktasına kadar idare ediyo ama iç lastiği atarsın bu uygulama sonrası haberin olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst