Ahmet çok süper olmuş. Maliyeti ne bunun? Bana da yapsana bir tane :mrgreen: Ama içini ben yiyecem :queen:
forrap ustaa, sana valla diyecek söz bulamıyorum.. Süpersin yaa. Doğru ama,Kask mükemmel olmuş gerçektendePiyasadaki ucuza satılan çoğu kasktan da koruyucu...
Yalnız tek problem,eşek ve benzeri hayvanata yakın bir yere motoru park ettiğinizde kaskı üzerinde bırakmamakAnadol meselesine döner yoksa
![]()
:queen::queen::queen::queen: bende gülüyorum..:queen:
buna harbiden gülerim