Gerçekten Kask Kullaniyormuyuz....!

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
evet arkadaşlar evde oturmuş kaskımın vizörünü temizliyordum ve bana neden bu kadar pahalı kask aldığımı sordular bende cevap vermedim ve yaklaşık yarım saat sonra kendilerine bu cevabı verdim ve sizlerle paylaşmak istedim yorum sizin bilhassa ucuz kask kullanan arkadaşlar




Shot at 2007-07-11


Shot at 2007-07-11


Shot at 2007-07-11
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
evet arkadaşlar evde oturmuş kaskımın vizörünü temizliyordum ve bana neden bu kadar pahalı kask aldığımı sordular bende cevap vermedim ve yaklaşık yarım saat sonra kendilerine bu cevabı verdim ve sizlerle paylaşmak istedim yorum sizin bilhassa ucuz kask kullanan arkadaşlar

Ahmetim özledim ya, bu kaskı sakla + bir tanede yedek yap, ilk görüştüğümüzde test ederiz bunlarıda :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Kask mükemmel olmuş gerçektende :) Piyasadaki ucuza satılan çoğu kasktan da koruyucu...:)
Yalnız tek problem,eşek ve benzeri hayvanata yakın bir yere motoru park ettiğinizde kaskı üzerinde bırakmamak :) Anadol meselesine döner yoksa:)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kask mükemmel olmuş gerçektende :) Piyasadaki ucuza satılan çoğu kasktan da koruyucu...:)
Yalnız tek problem,eşek ve benzeri hayvanata yakın bir yere motoru park ettiğinizde kaskı üzerinde bırakmamak :) Anadol meselesine döner yoksa:)

:queen::queen::queen: eşek :D :queen::cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
aslında en iyisini almak öncelikle güvenlik soorasında rahatlık ve kullanım kolaylığı konusunda avantaj
fakat hepimizin bildiği gibi motosiklet türkiyede biraz lüks
bugün 600 lük makinaya binmek ve bakmak bi avrupa arabaya binmek ve bakmaktan daha pahalı bence
doğal olarak aksesuarlarda ona göre pahalı oluyor...!
bugün orta halli bi kask 150 ytl den başlıyor
baştan aşşağı koruma ço kii markalara gitmezsek 700 800 liraları buluyor
e yurdumun insanıda ne yapsın karpuz kabuğundan dayanıksız 5 liralık kasklar ıtakıyorlar
e adam motoru 1 liraya almış kaska verirmi 250 lira:wiinkk:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Bunun balkabağı versyonunu da en yakın zamanda bekliyoruz. DOT onayı bile alırız ona :)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
3
biliyomusunuz turkıyede de tubıtak testlerınden gecen kask ımal edılmıs..fakat malıyet fazla cıkıyomus..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
ellerine saglık be abi, bi de şunu kafa da patlatsaydında görseydik patlamış halini,ama çocugun kafayı batlatmayasın,
kask hayat kurtarır.
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
hehehehe cok guldum ya :queen: bana bı an motoru alırken satan bayının yanında kask da hedıye seklındekı konusmasını hatırlattı... 3 gun sonra elımden kayıp dusen kavunıcx marka fullface kaskım karpuz gıbı catladı ortadan :pr: Alırken fıyatının onemı olmayan hayat kurtaran onemlı gereçtir kask :cat:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
120lira için cok derken 15 gunde 2 kaza yapınca o dakka 250 lirayı pasa pasa veriosunz işte:p
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
malesef gerçekler acı arkadaşlar iş işten geçmeden motorunuzun markası hacmi ne olursa olsun hayati önemi oldukça fazla olan başımızı korumalıyız ve kendimizi kask takıyorum diyede kandırmayalım herkese kazasız belasız bol motorlu günler diliyorum selamlar
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hehehe, süper cevap
çok güzel yapmışsın, eline sağlık...
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Diyarbakır'da kişisel koruma malzemeleri üreten bir fabrika kuralım. Kask, dizlik ve dirseklik üretelim. Hammadde zaten bol. Ne güzel istihdam da sağlarız. DOT, TÜV, CE hertürlü onayı da aldıkmıydı ülkemiz kalkındı demektir. Mükemmel yaratıcılık için tebrik ederim. Streç filmden vizör de ekleyebilirsiniz. :)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Ahmet çok süper olmuş. Maliyeti ne bunun? Bana da yapsana bir tane :mrgreen: Ama içini ben yiyecem :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst