yürekçe Mersin İl Temsilcisi Katılım 2 Ağu 2006 Mesajlar 10,372 25 Şub 2009 #21 huceyn' Alıntı: cbr efsanedir. kim ne derse desin... honda derim. Genişletmek için tıkla ... onun için binmeye kıyamayıp garaja koydun da yuan kullanyosun di mi r:
huceyn' Alıntı: cbr efsanedir. kim ne derse desin... honda derim. Genişletmek için tıkla ... onun için binmeye kıyamayıp garaja koydun da yuan kullanyosun di mi r: