Genata motor alıyorum ?

Katılım
28 Haz 2020
Mesajlar
6
Arkadaşlar güvenli olma sebebi ile 3 teker alıyorum , bu marka hakkında görüşleriniz nedir? Motor linkte

 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
20-30 km/h hızla gidiyorsa güvenli, üstünde virajlar nasıl olacak ?
 
Katılım
11 Şub 2019
Mesajlar
86
tahrik şaftında çift teker varsa ve şaftta difransiyel yoksa çok ciddi tehlikeler sizi bekliyo ben size söyliyim
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Bence çok güvensiz . Önden 2 teker olanlar daha iyi viraja giriyor diye okumuştum
 
Katılım
28 Haz 2020
Mesajlar
6
Neden peki

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------

Motor zaten en fazla 100 110 yapıyor şehir içi e5 te kullanıcam hız sevmiyorum 250 kilo motor kolay yatmaz gibine geliyor?
 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
838
buna verilecek paraya 2 teker alınır geri kalan paraya da güvenli sürüş eğitimi yada ileri sürüş eğitimi alınız
devamm
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hocam bu modelin adı aynı zamanda BuMoto/Jinling Forewer Gt 250 olarak mı geçiyor? Eğer öyleyse fiyatlara baktım da hiç de ucuz değilmiş. Dediğiniz gibi devrilmesi zor gözüküyor ama lastik almaya kalksanız bulamazsınız sanırım o ebatlarda kaliteli lastik. Devrilmekten korkmakta hakkınız var ama bu motor da sanki duramaz gibime geliyor.
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
Neden peki

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------

Motor zaten en fazla 100 110 yapıyor şehir içi e5 te kullanıcam hız sevmiyorum 250 kilo motor kolay yatmaz gibine geliyor?

troll hesapsındır umarım bi kafa böyle çalışmamalı
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,460
Motosikleti
D400
3 tekerin 2 tekere göre dönüşlerde cok daha kötü oldugunu okumustum sayın troll hesap.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Sukutur gibi görünsede aslında üç tekerlekli bir ATV bu , 20 km ye kadar hızlarda kafadan kaymaya karşı emniyetli olabilir , diferansiyeli olmadığı için daha yüksek hızlarda iki tekerlekli bir motosiklet/sukutur dan daha tehlikelidir..
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,757
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Neden peki

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------

Motor zaten en fazla 100 110 yapıyor şehir içi e5 te kullanıcam hız sevmiyorum 250 kilo motor kolay yatmaz gibine geliyor?

Şaka gibisiniz 100-110 km arabaların çarpışma testleri 50 km ile yapılıyor. Aradan dereden geçemiyeceksin. Yazlıkta kumsalda sürülür, pazara gidilir ancak.
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
yamaha tricity e bakin bir. neden oyle ve bu neden boyle diye. virajlarda riskli, cocukken de vardi bunlardan virajlarda saga sola savrulurdu.
 
Katılım
28 Haz 2020
Mesajlar
6
Eğitim alınca arkadan biri dokundurunca yere düşmüyormusunuz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

Okuduğunuz anlayamamışsın sen ama en fazla 100 110 yapıyor diyorum , hızda sevmiyorum dedim yani 60 70 le gidicem demek oluyor bu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------

Zaten amacım yazın 50 60 km yol gidip gelmek şehir dışı yapmam bile,,

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------

Yani para harcasam 3 5 bin fren olayı falan hallorlurmu sizce?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------

Arkadaşım ne değişik insansın ya okuduğunla bilgi verme bak işine.
 
Katılım
25 Ara 2019
Mesajlar
907
Eğitim alınca arkadan biri dokundurunca yere düşmüyormusunuz ? ��

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

Okuduğunuz anlayamamışsın sen ama en fazla 100 110 yapıyor diyorum , hızda sevmiyorum dedim yani 60 70 le gidicem demek oluyor bu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------

Zaten amacım yazın 50 60 km yol gidip gelmek şehir dışı yapmam bile,,

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------

Yani para harcasam 3 5 bin fren olayı falan hallorlurmu sizce?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------

Arkadaşım ne değişik insansın ya okuduğunla bilgi verme bak işine.

Tamam kardeşim al o zaman :thumleft: E5'e de gir, araziye de gir :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Bunun benzer pilli olanını babam kullanıyor. Aman diyeyim. Arka tekerin biri tümsekten geçince ön taraf yoldan çıkıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst