Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 19 Şub 2021
- Mesajlar
- 201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar Muhabbet amaçlı açılmış bir konu olmakla beraber, farklı düşüncülerde benım için çok önemlidir. Kışın gelmesiyle birlikte yağmurların yağmasıyla beraber bazı motorcular arkadaşların motorlarını garaja çekerken, bazı motorcu arkdaşlarda vazifelerine devam ediyor ve bazı motorcularda motor arayışlarına başlamış bulunmakta ki bende piyasanın takipçisi ve motorsuz motorcu olarak yavaş bir şekilde abartılmadan motor fiyatların hafifte olsa fiyat düşürüldüğünü görüyorum. Ve bu benı daha da çok ümitlendiriyor özellik nc kasalarda Sizde Bu konuda bana katılyormusunuz ümidiniz var mı kı acep yoksa Tam tersi mi düşünüyorsunuz ?
Saygılar.....
her sene öyle olur. sezon sonunda fiyatlar inişe geçer,
sezon başında çıkışa geçer. sezonda pik yapar.