Gelmiş geçmiş en iyi 10 motosiklet

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
cub modeli bana göre başarılı. diğer listedeki motorlar hakkında bilgim yok herkese iyi bayramlar.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
honda cub a diyecek yok discovery'de kullanılmış patates kızartması yağı koydular 4.kattan attılar motosiklet hala çalışıyordu...
cb 750 ise disk frenleri 4 silindir sorunsuzluğuyla öne çıkıyor:cat::cat::cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayalimdeki motosiklet Harley Davidson FatBoy (1995-1997) siyah..
Allah izin verirse (İnşallah) alacam...:cat:
.
.
97harley25829-1.JPG
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
143
Bence de bu liste bende hayal kırıklığı yarattı ne bilem anlamadım doğrusu?
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Hayalimdeki motosiklet Harley Davidson FatBoy (1995-1997) siyah..
Allah izin verirse (İnşallah) alacam...:cat:

Bence Harley'in reklamlarını ve insanlarda oluşturmaya çalıştıkları imajı düşünme şunu düşün: Bu motorun performansı ne kadar iyi, frenleri ne kadar iyi tutuyor, amortisörleri iyi mi. Cevaplar seni şaşırtabilir!

-turgut
 
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
137
Britten V1000 ararken buldum bu başlığı ve hortlatayım :) , zamanının en başarılı motorsikletlerinden biri
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst