Gel gör beni aşk neyledi...

Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Elde nakit 8000 tl bu senin kemiksiz kılçıksız paran


7700+5000 bu da kredi kartında ki para yani senin hali hazırda olmayan bankanın parası.

ehliyet,plaka,ruhsat,ekipman ve hangi motoru alırsan al ayriyeten bir de lastik parası deyip ortalama bir maliyet cıkarır isek

ehliyet: Kurs : 250 tl
Direksiyon : 100 TL
Dosya ücreti : 50 TL
harç : 126,70 TL
ehliyet : 107,50
-----------------------
toplam 634,20 TL
plaka ruhsat::
trafik şube : 179 TL
plaka basım : 25 TL
toplam : 424 TL

ekipmanlar içinde en az 1500
sigorta ortalama 350
lastik 700
toplamasını da sen yap kardeşim
ben senin yerinde olsam alırım bir tvs apachi 150 cc lik nakit 6000 liraya alırsın bahsettiğin motorlara hiç bakma sonunda üzülmeni istemem.
 
Katılım
29 Ağu 2015
Mesajlar
18
Megelliden bir daha bakmamak üzere vazgeçmiş bulunduk tecrübeli arkadaşların yönlendirmeleri ve kullanıcı yorumlarının geneli doğrultusunda.

Aslında 250cc altı tavsiye eden kardeşlerim abilerim arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum haklılık payları çok yüksek olabilir. Yine teşekkürlerimi sevgi ve saygımı iletiyorum ama böyle sanki biraz daha cılız duruyor gibi onlar 250cc ye kıyasla. Hani bu tamamen nefsime hoş görünmesiyle alakalı bir şey sanırım :) baktığım zaman sen ne kaslı bir şeysin böyle deyip tekrar tekrar aşık olmak istiyorum ilk motoruma :) Ah bu şekilcilik huyum ah :)
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
556
Megelliden bir daha bakmamak üzere vazgeçmiş bulunduk tecrübeli arkadaşların yönlendirmeleri ve kullanıcı yorumlarının geneli doğrultusunda.

Aslında 250cc altı tavsiye eden kardeşlerim abilerim arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum haklılık payları çok yüksek olabilir. Yine teşekkürlerimi sevgi ve saygımı iletiyorum ama böyle sanki biraz daha cılız duruyor gibi onlar 250cc ye kıyasla. Hani bu tamamen nefsime hoş görünmesiyle alakalı bir şey sanırım :) baktığım zaman sen ne kaslı bir şeysin böyle deyip tekrar tekrar aşık olmak istiyorum ilk motoruma :) Ah bu şekilcilik huyum ah :)

MT125. Al başla bak keyfine. Şekli şemali de güzel hoş. 250 cc'lik motoru zapt etmek çok zor olur hele de başlangıç seviyesinde.
Edit: Yamaha R125'in asaleti de bence hyo'da yoktur. Kendim için söylemiyorum sonuçta kullanacak sensin ve altında ki gücün azizliğine uğrayıp Allah korusun başına bişey gelse.. bunu öte ki dünyası da var bro :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
O paraya çok içeri girmeden Kullanıcısı olarak Pulsar öneririm ama zorlamicaksa tabiki r25 benimde beğendiğim bir motor. inazumanın f versiyonuda gelmiş olsa gerek şekli filan baya toparlanmış ama piyasasını bilmiyorum
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
sülaleden mal varlığı yoksa, piyango da çıkmamışsa, öyle "faiz haramdır" diye boş-beleş düşünürsen

Kimse kimsenin inandığı değerler üzerine bu şekilde konuşmamalı.
Bunu yapmakla kendi seviyesizliğinizi ortaya koymuş oluyorsunuz.
 
Katılım
29 Ağu 2015
Mesajlar
18
Ekipman Önerileriniz nelerdir acaba başlangıç düzeyine uygun

tulum şeklinde alt üst olabilir tek parça veya pantolon mont ayrı olabilir
kask eldiven dizlik olmazsa olmazlar neler ise artık....

Bota çok gerek var mı bilemiyorum ama tabiki yine siz daha iyi bilirsiniz.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Kimse kimsenin inandığı değerler üzerine bu şekilde konuşmamalı.
Bunu yapmakla kendi seviyesizliğinizi ortaya koymuş oluyorsunuz.

Sağ ol sosyal bilimci, karakter tahlilci uzman efendi. Bir laf üzerinden insan sınıflamak da ne ola ki?

Bırakın şu "14 yaşımdayım her şeyin farkındayım." ayaklarını.
 
Katılım
29 Ağu 2015
Mesajlar
18
Arkadaşlar başlangıç motoru için şimdilik CBR 250R da yoğunlaşmış durumdayım sizlerden ricam şu ilandaki motorları inceleme şansınız var mı acaba? sizce hangisi nasıl olur görüntü itibari ile yazıldığı fiyatı eder mi bilemiyorum ama sizlerin yönlendirmeleri doğrultusunda almaya tam karar verince bir ustaya gösteririz yine inşallah.

Gaziantep CBR 250R
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
556
Arkadaşlar başlangıç motoru için şimdilik CBR 250R da yoğunlaşmış durumdayım sizlerden ricam şu ilandaki motorları inceleme şansınız var mı acaba? sizce hangisi nasıl olur görüntü itibari ile yazıldığı fiyatı eder mi bilemiyorum ama sizlerin yönlendirmeleri doğrultusunda almaya tam karar verince bir ustaya gösteririz yine inşallah.

Gaziantep CBR 250R

"Asaletin rengi" olan cbr'a kafa yorma. Tuğcan otelin orda gördüm yakından görünce soğuyorsun. çok cins bi eksoz sesi vardı birde. Yerinde olsam http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...mek-icin-acil-satilik-cbr250r-217928723/detay buna yoğunlaşırdım güzel bir indirim, yaptığın indirimle güzel bir bakım ve hoş bir ekipman düzerdim.
 
Katılım
29 Ağu 2015
Mesajlar
18
"Asaletin rengi" olan cbr'a kafa yorma. Tuğcan otelin orda gördüm yakından görünce soğuyorsun. çok cins bi eksoz sesi vardı birde. Yerinde olsam http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...mek-icin-acil-satilik-cbr250r-217928723/detay buna yoğunlaşırdım güzel bir indirim, yaptığın indirimle güzel bir bakım ve hoş bir ekipman düzerdim.

Toprağım aslında ilk o gözüme çarptı asaletin rengi yazan :) bu 8.000 TL yazanın tarihi biraz eski ama umarım satılmamıştır yani bizde hani bir zihniyet var ya ucuzsa kesin bir sorunu vardır kusurludur falan gibi :) Bakalım nasıl olacak şimdi ben yine adana Osmaniye Şanlıurfa Kilis Hatay gibi yakın çevrelere de bakıyorum.... diğer arkadaşların önerilerini de görelim bakalım inşallah hayırlısı olur.
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
556
Toprağım aslında ilk o gözüme çarptı asaletin rengi yazan :) bu 8.000 TL yazanın tarihi biraz eski ama umarım satılmamıştır yani bizde hani bir zihniyet var ya ucuzsa kesin bir sorunu vardır kusurludur falan gibi :) Bakalım nasıl olacak şimdi ben yine adana Osmaniye Şanlıurfa Kilis Hatay gibi yakın çevrelere de bakıyorum.... diğer arkadaşların önerilerini de görelim bakalım inşallah hayırlısı olur.

Hemşerim al bi motorda nerden olursa hayırlı olsuna gelicem yanına :mrgreen:
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
292
ben faiz konusuna girmeyeceğim çünkü bir çok arkadaşımız bu konuda bilgilendirmiş ve ben çokta anlamam o işten. her neyse bence cbr 250 sizin için biçilmiş kaftan size motorun gitmediğini söyleyenler kusura bakmayın ama sallamaktan başka bir şey yapmamışlar bence onlardan motosiklet konusunda fazla fikir almayın. Cbr 250 185km hıza ulaşabiliyor r25 ise 195km yapıyor diye cbr o kadar da kötü değil. Gerek parça ucuzluğu ve kalitesi gerek yakıtta r25ten çok daha az yakması sizin fikrinizi değiştirebilir. Siz bayramda seyranda iş izninde uzun yol yapmak istersiniz hayliyle her insan ister ne de olsa bu konuda cbr 250 sport touringtir. R25 ise ss dir sizi daha çok yorar. Cbr 250 her ne kadar övsem de performans konusunda r25 daha iyidir çift silindir olması beygirinin daha fazla olması onu bu konuda üstün kılar. Bence başkada cbr 250yi geçtiği konu yoktur. Sizin için önemli olanlara karar verin birinden birini seçin. Hyosungun servis sıkıntısı var ve sizin için servis önemliyse ona göre karar verin. İyi günler.
 
Katılım
29 Ağu 2015
Mesajlar
18
ben faiz konusuna girmeyeceğim çünkü bir çok arkadaşımız bu konuda bilgilendirmiş ve ben çokta anlamam o işten. her neyse bence cbr 250 sizin için biçilmiş kaftan size motorun gitmediğini söyleyenler kusura bakmayın ama sallamaktan başka bir şey yapmamışlar bence onlardan motosiklet konusunda fazla fikir almayın. Cbr 250 185km hıza ulaşabiliyor r25 ise 195km yapıyor diye cbr o kadar da kötü değil. Gerek parça ucuzluğu ve kalitesi gerek yakıtta r25ten çok daha az yakması sizin fikrinizi değiştirebilir. Siz bayramda seyranda iş izninde uzun yol yapmak istersiniz hayliyle her insan ister ne de olsa bu konuda cbr 250 sport touringtir. R25 ise ss dir sizi daha çok yorar. Cbr 250 her ne kadar övsem de performans konusunda r25 daha iyidir çift silindir olması beygirinin daha fazla olması onu bu konuda üstün kılar. Bence başkada cbr 250yi geçtiği konu yoktur. Sizin için önemli olanlara karar verin birinden birini seçin. Hyosungun servis sıkıntısı var ve sizin için servis önemliyse ona göre karar verin. İyi günler.

Önerileriniz için teşekkür ediyorum bende şimdilik CBR250 üzerinde yoğunlaşmış durumdayım ilk motorum sanırım bu olacak. yakın çevrelerden araştırmalar yapıyorum internet üzerinden.

Benim aslıl şuan kafama takılan ikinci el piyasasında Km olayı. Mesela dün ilan sahipleri ile görüşürken bu ilan ve bu ilanaynı şahse ait motor 2.000 km ek yol yapmış ilk ilandan ve arkadaş lastikleri değiştirmiş 250 TL fiyat koymuş üstüne. Dün aradım konuştum motor sağa yatırdım dedi ufak tefek çizikler var dedi.

Bu motor 37.000 de sürekli uzun yolda kullanmış sürekli bu arkadaşın ifadesi. Yani ikinci el bir motor bakarken Km konusundaki kriterim ne olmalı nasıl olmalı yan yatmış ufak tefek çizikleri olması ve 37.000 km de olması bu motorun bu fiyata olması normal midir. sizce bakmaya gittiğimde max. ne kadar fiyat vermeliyim. Bu arkadaş 50-100 TL arası indirim yapabilirim diyor 8.000 TL üzerinden
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
292
Faizle almak istemediğinizi anladım bu yorumunuzdan. Bence 3,4 ay daha bekleyip çok daha iyi bir model ve km az olan bir motor alın. Çünkü hem eski kasa olcak motor ve arkadaş hep uzun yola kullandım demiş. Motor uzun yolda daha çok yıpranır bence( hatalıysam lütfen düzeltin arkdaşlar). Benim tavsiyem bu olacak. Motor seçerken lastiklerinin değiştirilmiş olanlara daha çok yanaşın çünkü cbr 250nin lastikleri berbat ve sizi yeni bir masraftan kurtarır. Bence 2014 ve üst modelleri yani yeni kasaları almaya çalışın. Hem satmak istediğinizde daha rahat satılır hemde abileri cbr 600rr ve 1000rr ye daha çok benziyor. Yani biraz bekleyip daha iyi bir 2. El almaya çalışın yada bankaları araştırıp %5 faizle kredi çekin. İhtiyaç kredilerine falan bakın hem daha çabuk alırsınız hem de zaten ayda 1000tl ödeyebilirim diyordunuz 5 ayda falan (krediden anlamam. 5 aya alınabiliyormu bilmiyorum) alıp çabucak ödeyip kurtulabilirsiniz. Benim tavsiyem bu kadar ama başka sorularınız olursa seve seve cevaplarım. İyi günler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst