Geçmiş olsun.

Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Beşiktaş Yıldız Parkı'nda bugün saat 14 gibi motosikletli yunus devriye esnasında kaza yapmış.İki polis memuru yaralı.Kendilerine geçmiş olsun diyorum.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
boyle seylerde olmuyo degıl yanı umarım agır degıldır..
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
O civar hele Barbaros inişi kabus gibi gelir bana. Geçmiş olsun dostlarımıza.. (Onları hep öyle gördüm ve öyle görmeye devam edeceğim)
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
polislerimize geçmiş olsun.:rendeer:umarım ciddi bir sorun yoktur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst