- Katılım
- 28 Ocak 2016
- Mesajlar
- 46
- Konu Yazar
- #1
Merhaba abilerim kardelerim , 1 ay önce bir motosiklet satin aldim , Noter satisinda gecici ruhsat aldim fakat ruhsat almam icin sigorta yapmam gerekiyormuş , sigorta yapicak durumum maalesef şuan yok , şimdi bu geçici ruhsatın süresi 30 gün. Örneğin ben 2 ay sonra aracı başka birine satmak istiyorum , Geçici ruhsatımında süresi bitti , Nasıl bir yol izlemem gerekir , düşündüm düşündüm işin içinden çıkamadım 