- Katılım
- 5 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,037
Bu yaz gitmek lazım oralara. Bir yoldaş bulursam tadından yenmez![]()
1 Temmuz da gidiyoruz. "Karadeniz gezisine arkadaş aranıyor " şeklindeki yazıyı okuyun ve gelin...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:23 ----------
Yeşilin her tonunun mükemmelliği.. İnsanın ömrü uzar resmen buralarda.
Tekerine ve deklanşörüne sağlık Çako.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:22 ----------
Aşağıdaki başlığı bir incele istersen.:wiinkk:
http://www.motosiklet.net/forum/etk...ve-arkadas-olabilecek-yigidolar-araniyor.html
Özür dilerim. dreamdark kardeşimin yazısını görmeden cevaplamışım.
Seyahate (cennete) eşlik konusunda herkese açığız.