Gece Gözümün Önünde Kaza OLDu :(

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar Dün akşam Tirebolu dan ARTVİN Arhavi ye kuzenimin yanına geldim...
Gece sahilde dolanırken ; 70-80 KM/H ile gelen bir scooter ; üzerinde kasksız montsuz eldivensiz kısacası korumasız bir genc arkadaşımız ; sağdan sol seride geçen Mercedes C 200 marka otomobilin tam ön sol camurluğundan çarptı... motor 6-7 metre sürücüsüyle sürüklendikten sonra motorun aldında kaldı...
Hemen kostuk ; tutup yatırdık arkadası ambülansı cağırdık.. Görünüründe bişi yoktu ama içten olabilir diye düşündük ! motor paramparça bi haldeydi ve benzin akıtıyodu.. Sonra ambülans geldi ve arkadaşı alıp gittiler !

Şimdi işin enteresan tarafı ; o halde bile arkadaşımız kaçmak irstiyordu çünkü ehliyeti yoktu ve korumaları da yoktu !

Her zmaan söylüuorum arkadaşlar LüTFeN Kaskınızı en azından kaskınızı takın !
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
kaçmaya çalıştığına göre ağır olmamalı durumu. onunla geçmiş olsun. sanırım suç otomobilde.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
o anın sıcaklıgıyla bırsey hıssetmıyor olabılır onun ıcınde kacmak ıstıyordur
Allah acil şifa versin Arkadaşımıza
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
kaçmaya çalıştığına göre ağır olmamalı durumu. onunla geçmiş olsun. sanırım suç otomobilde.

şahit olduğum bi olay.3 kişi motora korumasız biniyor.minibüs çarpıor.sürücü kaçmaya çalışmak istercesine ayağa kalkıor ve yürüyor.tam 3-4 adım atmışken yığılıo yere.iç kanamadan ölüyor.:salut:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
şahit olduğum bi olay.3 kişi motora korumasız biniyor.minibüs çarpıor.sürücü kaçmaya çalışmak istercesine ayağa kalkıor ve yürüyor.tam 3-4 adım atmışken yığılıo yere.iç kanamadan ölüyor.:salut:

Evet işte bu yüzden kımıldatmadık yerinden :wiinkk:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
malesef kurallara uymayan cezasını çekmezse hiçbir anlamı kalmaz.O riski alabiliyosan o sonuca da katlanacaksın!
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
13
valla su korumasız kullananları hıc anlamıyorum halbukı hep karızma pesınde kosarlar korumayla bence daha karızmalı olunuyor diye düşünüyorum
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
4
abi schooter diosn yamaha fln olsa o kadar basit bi seklde dagilcagini sanmiormXD ramzey mondial presto flndir oXD adamlarn yanında hediye verdikleri kaskı takarsan kafan kopabilio cok agir ve sadece sunger var icinde sonucta kasktır ise yarar ama....
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
133
Ehliyet kullanmıyor bu aletleri ama yasalara saygılı olmalıyız, ehliyetsiz lütfen kullanmayın. Ama şunuda unutmayın kaza sırasında ehliyetiniz yoksa kaçmayın siz haklıysanız ehliyetiniz yok diye suçu size yüklemezler merak etmeyin,siz sadece ehliyetsiz araç kullanmaktan suç işlemiş oluyorsunuz bunun cezasıda para sanırım 600 civarında.ama sabıka alıyorsunuz unutmayın. Yani binmeyin ehliyetsiz.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
vallahi böylelerini içimden üzülmek gelmiyo ben bile boş yerde antreman yaparken kaskımı takıyorum hiç sevmem ama mecbur hem kendimi hemde diğer motorcu arkadaşları tehlikeye atmak istemem :rendeer:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Arkadaşa geçmiş olsun ama kendi kaşınmış malesef :pale:

Siz yapabileceğinizi yapmışsınız büyük ihtimalle iyileşiyordur şimdi :cat:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Geçmiş olsun, umarım durumu iyidir. Ama bir bilinçsiz motorcu daha bilinçlenmiştir artık umarım... :pr: Ders olmuştur veya...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst