Gaziantep'te ara gazı cinayeti

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Gaziantepte çok sayıda suçtan kayıtları bulunan 23 yaşındaki Yılmaz T. ile arkadaşı 20 yaşındaki Osman O., motosikletle yanlarından geçerken ara gazı verdiğini ileri sürdükleri 22 yaşındaki Ömer Genç’i bıçaklayarak öldürdü.

Bir tekstil fabrikasında işçi olan Ömer Genç, kardeşi 17 yaşındaki Mehmet Hayri Genç ile birlikte motosikletle dün akşam saatlerinde Kozluca Mahallesi’nden geçerken iddiaya göre motoruna ’ara gazı’ verdi. Bu sırada olay yerinde bulunan ve hırsızlık, yaralama, yağma ve dolandırıcılık suçundan çok sayıda kayıtları bulunan Mesut lakaplı Yılmaz T. ile Osman O., iki kardeşi durdurarak, "Sen bize hava mı atıyorsun?" diye tartıştı. Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine zanlıların göğsünden bıçakladığı Ömer Genç ağır yaralandı. Hastaneye kaldırılan Ömer Genç kurtarılamadı. Olaydan sonra cinayet zanlıları kayıplara karıştı.

Polisin düzenlediği operasyonla Yavuzeli İlçesi’ne bağlı Hacımehti Köyü’nde yakalanan zanlılar Asayiş Şube Müdürlüğü’ndeki sorgularında suçu birbirlerine attı. Cinayetin işlendiği sırada olay yerinde bulunan öldürülen Ömer Genç’in kardeşi Mehmet Hayri Genç ise, ağabeyini her iki zanlının dövdüğünü, bıçağı ise Yılmaz T.’nin kullandığını söyledi.

Zanlılar sorgularının ardından adliyeye sevk edildi.

Kaynak: Milliyet
 

Ekli dosyalar

  • aragazi.jpg
    aragazi.jpg
    12.9 KB · Görüntüleme: 16,664
Moderatör tarafında düzenlendi:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Trafikte şans eseri yaşıyoruz.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
aragazı verdi diye durdur adamı sonrada bıcakla öldür . allahım yarabbim ....


bunları tıkacaksın içeri dahada gün yüzü göstermeyeceksin . kendine hayrı olmayan adamın başkasına hayrımı dokunur ?
 
Katılım
25 Şub 2012
Mesajlar
352
1- Bu nasıl hukuk? Suça o kadar meyilli, sabıkası olan adam neden dışarda?
2- Bu nasıl adamlık? Hem sen bize hava mı atıyosun diye efe lik taslayıp adam kesiyorlar, sonrada karakolda suçu birbirlerine atıyorlar.
Memlekette herkes polat, reis, ağır abi vs. oldu arkadaş.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
aragazı verdi diye durdur adamı sonrada bıcakla öldür . allahım yarabbim ....


bunları tıkacaksın içeri dahada gün yüzü göstermeyeceksin . kendine hayrı olmayan adamın başkasına hayrımı dokunur ?
Söylediklerine katılmakla beraber deaha fazlasının yapılmasını isterim böyle adamlara karşı. İdam cezası böylelerine geri gelsin. Belki yok artık diyenler çıkacaktır belki ama ben canı gönülden isterim...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Suça bu kadar meyilli olan adamları tedavi ettirmeden hapisten çıkarırsan sonuç bu olur.
Gencecik bir can, bir hiç uğruna gider...
Yakınlarına sabırlar...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Söylediklerine katılmakla beraber deaha fazlasının yapılmasını isterim böyle adamlara karşı. İdam cezası böylelerine geri gelsin. Belki yok artık diyenler çıkacaktır belki ama ben canı gönülden isterim...

böyle adamların idamı onlar için kurtuluştur , öldürmek olmaz ! ölene kadar süründürmek daha yerinde bence . insan olan insanı insanlıkla bağdaşmayan yaşantı tarzına sürüklemenin en güzel ve mantıksal yolu 4 mk, bir hücrede gün yüzü göstermemektir ,kuru ekmek, ve yanında biraz su ölmeyecek kadar , sonra bırak kendi haline ne halt ederse etsin.
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
279
Yahu arkadaş bu nasıl iş yav.

Memleketin asıl meselesi bunlar işte bunlarla uğraşın yeter artık yav on senedir iktidardasınız. Bırakın başkalarının meseleleriyle uğraşmayı, kurcalamayı. Kendi ülkemiz yangın yeri millet kan ağlıyor.

Teröristi, katili, pisikopatı, hırsızı, elin kolunu sallayarak dışarıda dolaşıyor. Bir can, bir insan kolay mı yetişiyor. Doğur, besle, büyüt maddi manevi herşeyini ver katilin biri gelsin öldürsün böyle bi adalet 3. dünya ülkelerinde bile yok.

Millet ne hale geldi elli ayrı suçtan sabıkası olan adam nası dışarıda dolaşır. Bu nasıl hukuk bu nasıl adalet. Bi dur diyecek yok mu arkadaş bunlara. Canı sıkılan adam öldürüyor memlekette.



(Kusura bakmayın çok sinirliyim.)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Allah rahmet eylesin :(
Sıkış tepiş kaldırımlarda yürürken birine yanlışlıkla omuz vurmaktan bile korkuyorum artık, ortalık gerçekten psikopat dolu.
Arkadaş o anlamsız, insanları rahatsız edici, hatta bazen korkutucu ara gaz hareketini yaparak belayı üstüne çekmiş maalesef.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Bunları eski Sinop cezaevine atacaksın orada gerçekten ceza çekecekler, bak bir daha bir şey yapabiliyor mu?
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
ADAM YARALAMANIN SUCU MU VAR TÜRKİYEDE ?
herkes de bir bıcak kafası esene sokuyor..
sonrada 3 gün sonra bel altına vurdu yok bilmem ne kadar cm iceri girmiş diyip salıyorlar
adam yaralamanın sucunu yap 10 sene
bak bakalım ortada bunu yapacak salak adam var mı görelim
10 sene yatsın yapanda
sonra içeriden cıkınca bir daha eline bıcak almaz sogan soymak için
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Aslında sorgulanması gereken büyük bir (ağır ceza vermek asmak sallandırmak, büyük cezaevleri adliye binaları yapmak) elek bulup insanları elemek sağlıklı bir toplum için yanlış bir yöntem.

Sorulması gereken soru bu topraklarda nasıl bir tarım yaparız nasıl eker biçerizde organik ürünler yetiştiririz, GDO dan nasıl sakınırız olmalı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:04 ----------

3-5 yaşındaki çocuğun gözü önünde kurban kesen can alan bir kültürümüz var.
Düğünde sevinçte kederde silah sıkarız.
Sert mizaçlı olmayı adam olmak sanırız.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
1- Eğitim sistemi 2- Adalet sistemi

Bu ikisi biterse o ülke bitmiş demektir. Türkiye'de ikisini de bilerek bitirdiler. Ülke hiç iyi yerlere gitmiyor, sonumuz vahim...
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
İdam şart. Başka yolu yok bu işin. Benim dediğimin cahillik ile alakası yok! Bu adamın hapiste yiyeceği yemeğin, üstüne çekeceği çarşafın, b.kunun üstüne çekeceği suyun parası bizlerden alınıyor! Haram zıkkım olsun. Gebersin köpek herif... Böyleleri ıslah olmaz arkadaşlar. Bir kişinin topluma zararı dokunuyorsa, bunun bedelini ağır bir şekilde ödemelidir.

Bir de böylelerini dışarı salan o hakimlerin Allah bin türlü belasını versin. Daha da bir şey demiyorum.

:jocolor::jocolor::jocolor:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst