Bende yapmıştım bir ara.:cherry:
http://www.motosiklet.net/forum/fot...ogosu-senatore-yakismis-mi-bakin-bakalim.html
elinize ve emeğinize sağlık ali abi.
ne kadara mal oldu bende isterim.![]()
Sticker istediniz de gelmedi mi? neden böyle bişey yaptınız anlamadım