Gaziantep MT stickeleri

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Kurt'da sormuşlar neden boynun kalın diye ..? kendi işimi kendim görurum demiş...!
Biz gaziantep MT olarak kendi stickerimizi kendimiz yaptık nasıl olmuş arkadaşlar













Modlar alınmasın:p :p :p
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Cok güzel olmus hocam. Helal

Plakada güzel AY(demir)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi hayırlısı bakalım güzel olmus
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
elinize ve emeğinize sağlık ali abi.
ne kadara mal oldu bende isterim.:)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Sticker istediniz de gelmedi mi? neden böyle bişey yaptınız anlamadım
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ali abi sağolsun bugun kendisini ziyarete gittiğimizde bizlerede verdi

mt stickerlarından gerçektende süper olmuş ellerine sağlık hemen yapıştırdık beraber ön grenaja :cherry:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
teşekkürler ali abi yarın da seni bir stick için rahatsız etmeyelim acelesi yok haftaya görüşürüz bir pazarın var ondada kafan rahat dinlenirsin inşallah
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Ve işte bizim sticker lerimiz her kask ve motosiklete yapıştırdık. Eminim ki ileride Gaziantep MT ye katılımın artmasında büyük katkısı olacak

mt1fe1.jpg

image179xi3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
tebrikler gaziantep mt ekleme çok hoş durmuş.bizde kendi imkanlarımızla yaptırdık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst