- Katılım
- 18 Mar 2007
- Mesajlar
- 127
Arkadaşlar gezi mükemmel, kebab harika görünüyor. Daha nice keyifli gezilere ayağınıza sağlık.:rendeer:
Arkadaşlar gezi mükemmel, kebab harika görünüyor. Daha nice keyifli gezilere ayağınıza sağlık.:rendeer: