ahhhh babacım yaa ne süper eğlenmişsiniz öyle yaa allah nazarlardan esirgesin çok güsel fotolar yakalamışsınız.valla insanın içi gidiyo.kardeşim çorumda böyle gezi düzenleyelim dicez millet hep SS ci. çıkıyolar çevre yoluna 10/15 motor bas allah bas neoluyosa öyle,taba biz o hızlara çıkamıyoruz;imkan yokarkalarında yalan oluruz ancak.eee ozamanda sarmaz.nese darısı bize artık