Gaziantep Kahramanmaraş bayramlaşması

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076














05/6886/m10t.jpg[/IMG][/URL]











arkadaşlar kusura bakmayın yorum konusunda hala acemiyim resimlerle idare edin rtık yazı ve yorum yazmayı öğrenebilirsem daha iyi olacak
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
güzel bir kaynaşma örneği olmuş.allah muhabbetinizi artırsın diyelim
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Güzel....
Şiş kebapsız olmazdı zaten.:cat:
Su kenarındaki foto da on numara olmuş....:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel buluşma olmuş, ayrıca şiş kebablar harika görünüyor:mrgreen: gerçi o kebablar çoktan mideden çıkıp, kanazilasyona ulaşmıştır:queen:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
ahhhh babacım yaa ne süper eğlenmişsiniz öyle yaa allah nazarlardan esirgesin çok güsel fotolar yakalamışsınız.valla insanın içi gidiyo.kardeşim çorumda böyle gezi düzenleyelim dicez millet hep SS ci. çıkıyolar çevre yoluna 10/15 motor bas allah bas neoluyosa öyle,taba biz o hızlara çıkamıyoruz;imkan yok:parkalarında yalan oluruz ancak.eee ozamanda sarmaz.nese darısı bize artık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel bir bayramlaşma olmuş tebrik ederim :rendeer:
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
Muhabbete diyeceğim yok.
Ama sizin tabelalarda Gaziantep, gazi antep, yada Kahramanmaraş, kahraman maraş olarak mı yazıyor kardeşim merak ettim.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Güzel hava, piknik, kebaplar fln; güzel buluşma olmuş belli.:cat:
Dikkatimi çekti, demek oralarda MT-01 de var. Bir de kırmızı 600F kullanan arkadaş ön farlara sticker uygulaması yapmış sanırım; değişik olmuş. Başka detaylı fotoğrafı varsa, ekleyebilirsen sevinirim.

Bu arada, arkadaşın dediği gibi imlada biraz yanlışlık olmuş maalesef. :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Çok güzel valla..o kadar motorcu bir araya gelmiş..Organizasyon harikulade olmuş..

Kebaplar içinde afiyet olsun ne diyelim :)


Edit: İmla hataları düzeltilmiş sanırım :cat:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
imla hatası olabilir arkadaşlar yazarken imlaya değil resimleri atma ya uğraşıyorum malesef o bile yoruyor inanaın yani ama hepinize teşekkür ederim ityi dileklerinizden dolayıdarısı size inşallah
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
158
ne kadar güzel bir gezi tüm motorcular yan yana tebrikler kazasız belasız sürüşler dilerim:)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Güzel bir bayramlaşma olmuş tebrikler.tekerinize sağlık dostlar.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice bayramlara birlikte girmek nasip olsun

sencer mersinli değilmi arada kaynamış:mrgreen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ahhhh babacım yaa ne süper eğlenmişsiniz öyle yaa allah nazarlardan esirgesin çok güsel fotolar yakalamışsınız.valla insanın içi gidiyo.kardeşim çorumda böyle gezi düzenleyelim dicez millet hep SS ci. çıkıyolar çevre yoluna 10/15 motor bas allah bas neoluyosa öyle,taba biz o hızlara çıkamıyoruz;imkan yok:parkalarında yalan oluruz ancak.eee ozamanda sarmaz.nese darısı bize artık

sen beni aradığında bu gezinin başlarındaydık mehmetçim.

resimlerden ben de birkaç tane çekmiştim. fırsat bulunca atacam ama önce fotoğraf makinasındaki kartı telefona, oradan blutooth ile pc ye, oradan da imageshack düzgün çalışırsa buraya atıcam. tabii bunları da kaynanamlardan eve geçince yapacam( fotoğraf makinamın ara kablosunu kaybettim)...:pr::pr::pr:

bu arada,
gazianteptan maraşta olduğumu öğrenip özellikle gelen Benhasan'a çok teşekkür ederim.
Gaziantep grubu, unutmayın, müzeleriniz tadilattan çıkıp açılınca beni mutlaka çağırın :wiinkk::cat:

emeği geçen herkese teşekkürler
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hepinize selam arkadaşlar, resimlerinizin karesine giremesemde buradan bayramınızı kutlarım:rendeer:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Güzel buluşma olmuş. Tebrikler.:cat:
Sencer'cim, seni fotograflarda da olsa gördüğüme sevindim.:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst