Gaz Yağı Nerden Bulabilirim?

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,033
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ben zincir temizlemek için WD40 kullanıyorum, bir büyük boy kutusu 6 ay gidiyor. (Koçtaş'ta 33TL, başka amaçlarla da kullanabilirsiniz...) WD40'ı da tıpkı gaz yağı gibi uyguladıktan sonra bezle temizlemek gerekir.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
gazyağının da pek iyi olmadığını geçenlerde öğrendim.
zincir temizleme için en iyisi ipone chain cleaner imiş.
 
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
338
gazyağının da pek iyi olmadığını geçenlerde öğrendim.
zincir temizleme için en iyisi ipone chain cleaner imiş.
https://www.youtube.com/watch?v=UrEpAUi_QKA

evet kanka en pahalısıda o.Ne kadar ekmek o kadar köfte.Bizim amacımız uygun fiyatlı zincir temizlemek,benim gibi hasta ruhluysanız 500-600km'de zincir temizliyorsanız maliyetli olabiliyor.Ben hepsiburada'dan aldım direk eve gönderiyorlar.Gaz yağını motosikletle eve getiremeyeceğimi düşünerek biraz fazla para ödeyip eve getirtiyorum.Benzincilerde filan LT'sini ne kadardan alıyorsunuz şu anda?
 
Katılım
10 May 2019
Mesajlar
68
Ben gaz yağı kullaniyorum. Fircayla temizleyip sonra bezle siliyorum.. bence iyi.. balata sipreyleri falan soylesiler ama.onlar pahali hep..
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,675
Zincir temizleme konusunda hastalıklı şekilde takık olduğum, 250km'de bir bol gazyağı ile temizleyip C4'le yağladığım günler geldi aklıma... =) Sektör çok güzel öpüyor bizi..

Kartal minibüs yolunda Benliler Shell söylenmiş, direkt pompadan alabilirsiniz.
https://www.google.com/maps/place/Kartal+Shell+Benliler+Akaryak%C4%B1t/@40.890001,29.1790635,16.75z/data=!4m8!1m2!2m1!1sshell!3m4!1s0x0:0x1ddfff92a5a8246d!8m2!3d40.8891605!4d29.1812056

Gazyağı matah değil denmiş, gazyağı motosiklet zincirinde kullanılabilecek en zararsız şeylerden biridir, sanıldığının aksine WD-40 da öyledir. Esasen zırt pırt zincir temizlemek ve yağlamak çok matah değildir.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
evet kanka en pahalısıda o.Ne kadar ekmek o kadar köfte.Bizim amacımız uygun fiyatlı zincir temizlemek,benim gibi hasta ruhluysanız 500-600km'de zincir temizliyorsanız maliyetli olabiliyor.Ben hepsiburada'dan aldım direk eve gönderiyorlar.Gaz yağını motosikletle eve getiremeyeceğimi düşünerek biraz fazla para ödeyip eve getirtiyorum.Benzincilerde filan LT'sini ne kadardan alıyorsunuz şu anda?

gaz yağı da kullandım, motul c1 de kullandım, ipone da kullandım. ancak yine tercihim ipone dan yana.
motul un oringlere zarar verdiğini öğrendim.
gaz yağı ile temizlemek için diğer ürünlere göre daha fazla miktar kullanmam gerektiğini gördüm.
ipone 750 ml lik şişeyi 500 km de bir zincir temizliğinde kullandım 1 yıl kadar idare etti.
bence 3-5 lira ucuz olacak diye zinciri erken emekli etmemek gerek diye düşünüyorum.
 
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
338
gaz yağı da kullandım, motul c1 de kullandım, ipone da kullandım. ancak yine tercihim ipone dan yana.
motul un oringlere zarar verdiğini öğrendim.
gaz yağı ile temizlemek için diğer ürünlere göre daha fazla miktar kullanmam gerektiğini gördüm.
ipone 750 ml lik şişeyi 500 km de bir zincir temizliğinde kullandım 1 yıl kadar idare etti.
bence 3-5 lira ucuz olacak diye zinciri erken emekli etmemek gerek diye düşünüyorum.

İyi güzel söylemişsinde.Senin 1 senede yaptığın yolu biz 1,5 ayda yapıyoruz.3-5 lira fark dediğin iphone 0,75LT 80 TL-5LT gaz yağı 40-50TL hesabını sen yap 3-4 TL mi fark var?Ayrıca motosikletin tarihinden beri motosiklet zincirleri gazyağıyla temizlendi.Paranız varsa iphone alın yoksa gazyağıda aynı işi görüyo,hatta jantlarınızı bile temizlersiniz rahat rahat sıkarsınız.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
İyi güzel söylemişsinde.Senin 1 senede yaptığın yolu biz 1,5 ayda yapıyoruz.3-5 lira fark dediğin iphone 0,75LT 80 TL-5LT gaz yağı 40-50TL hesabını sen yap 3-4 TL mi fark var?Ayrıca motosikletin tarihinden beri motosiklet zincirleri gazyağıyla temizlendi.Paranız varsa iphone alın yoksa gazyağıda aynı işi görüyo,hatta jantlarınızı bile temizlersiniz rahat rahat sıkarsınız.

hocam senede kaç km yapıyormuşum ben?
3-5 lira lafın gelişi söyledim.
gereksiz bir tartışmaya sürüklemişsiniz konuyu.
 
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
346
Bu forumda bazen böyle oluyor.Önemli konular görüyorum. Doğru düzgün post almamış. Konu sahibi gaz yağını nerden bulabilirim diye sormuş, 190 post var. Enteresan :sunny:
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,260
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Tesadüfen denk geldim. Belki birinin işine yarar.

www.GazYağı.Net
cc.jpg
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
720
Gazyağı ile jantları temizlesek sorun olur mu arkadaşlar? Hani etrafındaki diğer parçalara da buluşacak ya, sorun teşkil eder mi?
Teşekkürler.
 
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
346
gazyağının da pek iyi olmadığını geçenlerde öğrendim.
zincir temizleme için en iyisi ipone chain cleaner imiş.
https://www.youtube.com/watch?v=UrEpAUi_QKA

Şöyle bilgi dolu video yapan birde türk youtuber olaydı tadından yenmezdi. Şimdi dil olmadan anladigim kadarıyla ipone iyi temizliyor, Oringler e zarar vermiyor ve oring altına sızmıyor. Yani tam istenilen özellikler ama nette 750 ml en ucuz 84 tl yani pahalı. Bence fiyat performans olarak en iyisi gaz yağı gibi geldi videoyu izledikten sonra. Aradaki fiyat farkı ile yeni zincir bedavaya gelir gibi geldi. Bir zinciri kullanım sonuna kadar gaz yağı ile temizlersek. Tabi para da sıkıntı yoksa ipone tercih edilir bence.
 
Katılım
4 Mar 2019
Mesajlar
125
Gazyağı ile jantları temizlesek sorun olur mu arkadaşlar? Hani etrafındaki diğer parçalara da buluşacak ya, sorun teşkil eder mi?
Teşekkürler.

gaz yağı şifalıdır abi. diskler hariç her zorlu leke için her yere sıkıyorum sorun olmuyor. ümraniye ve çevresi için söylüyorum DES'te KADOSAN'da gaz yağını bulabilirsiniz. litresi 15tl civarı sanırım. motul temizleme spreyinin yerini tutar bence ve ondan daha ucuz.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,033
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ben WD-40 kullanıyorum senelerdir. Gazyağından pahalı ama diğer marka zincir temizleyicilerden ucuz. F9 videosunda (burun farkıyla) ikinci en iyi seçenek buydu zaten...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst