normalde gazyağının fiyatı mazottan ucuz 4-5 tl arasında,ama otobüsçülerin ve kamyoncuların buna bitakım şeyler karıştırıp yakıt olarak kullanmaları sonucunda petrol istasyonlarında satışı yasaklandı,bunu fırsat bilen uyanıklarda n11 gibi sitelerde litresini 15-20 tl gibi fiyata satıyorlar,yoksa gazyağı mazottan ucuz
bende istanbulda Avrupa yakasında uygun fiyata satan yer arıyorum ,lt sini 5-6 tl ye bulsam 20 lt alacağım ama bulamadım,,yakınımdaki bir bakkalda 1 ltsini 10 tl ye alıyorum
Avrupa yakasında satan petrol varmı bildiğiniz