Gaz Teli

Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
Dedemin motosikletine bakım yaptık gaz teli takılıyordu bazen servise götürdük servis bizden de beter etmiş tekrar hallettik dedemle maşallah taş gibi oldu.
snc11288.jpg

snc11287.jpg

snc11290.jpg

snc11286.jpg

snc11293.jpg

snc11289.jpg

snc11292.jpg

snc11291j.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst