Gaz nerde bilen varmı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 Mar 2004
Mesajlar
335
ya motosiklete binmeyi çok istiyorum ama gaz fren falan nerde ilk önce onu ögrenmem lazım galiba :queen:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
sen önce 3 tekerlekli bisikletle başla istersen.Sağlam olur tecrübe kazanırsın.
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
:cherry: zuhahaa banro alemsin yav :jocolor:
aliberkay, belliki motosikletle hiç alakan olmamış şimdiye kadar.ancak bu türden bilgileri biz ne kadar tarif etsekte yerinde görmüş gibi olmaz.sen en iyisi motosikleti olan birisinin yanına gidip sor.bir motosikleti yakından uzun zun incele.
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
Gaz sağ tarafta,
Ön fren sağ tarafta
Debriyaj sol tarafta
Arka fren sağ ayakta
Vites sol ayakta
dikkat et karıştırma sakın :farao:
kullanımı ise arabayla aynı

Düselltim :sunny:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
invent yanlış olmuş.arka frende sağda, vites solda.aman diyim :cherry:

arabayla aynı olan hemen hiçbirşeyide yok.kastettiğin vites kullanımı herhalde.ama o bile farklı.yukarı aşağı. :farao:
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
muahhaah INVENT sen motor alma hahahah. Ondan iyi gidemiyon sen. :cherry:
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
anaaaaa, hakketten haaa,
ulen bide karıştırma demişiz, ben nasıl motor kullanıom hayret :bounce: :pr:
arabayla aynı dediğim debriyaj olayı
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eheuhu eyyavrum be invent :) karıştırma adamı ters çevircen :)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
ya motosiklete binmeyi çok istiyorum ama gaz fren falan nerde ilk önce onu ögrenmem lazım galiba
Bi sn berkay sen fazer almadınmı ya nasıl oluyor da gazla frenin yerini bilmiyon
Saka yapıyon galibaa :sunny:
 
Katılım
17 Mar 2004
Mesajlar
335
arkadaslar yardımlarınıza tesekkur ederim geyik olsun diye yazmıstım bende fazer var :tongue:
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
9
ülen bu laf tam sahann göre ( AYRANIN YOK İÇMEYE ATLAN GİDERSİN MOTORA BİNMEYE )
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
muhahahaha
ya tamda ne eziyosunuz adamı,dalga geçmeyelim diycektim ki kendisi gereken açıklamayı yapmış.baba fazerin hayırlı olsun.kazasız belasız kullanman dileğiyle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst