Gavur gölüne çıkış denemesi

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
tek tek yorumlamak isterdim ama resimler tersten olunca canım istemedi yani.footğraflar zaten anlatacaktır.ama gruptaki 125 lik asya nasıl çıktı derseniz , onu bizde anlamadık:queen:
geçen pazardı yedi arkadaş güzel bir pazar geçirdik..konyaya 60 km uzaklıktaki seydişehir ketenli kasabası civarında 2000 rakımlarda gavur gölü ve keşlik yaylasına çıkamadık ama bizim teker izimizden başkada iz yoktu.Bazen yol bulduk bazen yol yaptık, üşüdük , ıslandık,acıktık,köpekler sardı, ama pes etmedik bence unutulmaz bir gündü.


1118copy_zpsada6bee0.jpg


1117copy_zpsa8d16694.jpg


1116copy_zpsc027cebb.jpg


1115copy_zpsf7a4e907.jpg


1114copy_zpsea341f0b.jpg


1113copy_zps80edb3a5.jpg


1112copy_zpse32000af.jpg


1111copy_zps84697c58.jpg


1110copy_zps0a77364a.jpg


1109copy_zpseef0158a.jpg


1108copy_zps3a6f6fcc.jpg


1107copy_zps3026ff68.jpg


1106copy_zps9a09edb1.jpg


1105copy_zpsef60ab19.jpg


1104copy_zps3c019d3c.jpg


1103copy_zpse299d75a.jpg


1102copy_zpsefb7592d.jpg


1101copy_zps15b1ae8d.jpg


1100copy_zpse5720a7a.jpg


199copy_zps0972f3ee.jpg


198copy_zps2dbe9250.jpg


197copy_zpsa6082264.jpg


196copy_zps7213493b.jpg


195copy_zps368c9686.jpg


194copy_zps26d0c257.jpg


193copy_zps57438171.jpg


192copy_zps1a579355.jpg


191copy_zps158b71f1.jpg


190copy_zps6641eade.jpg


189copy_zps5f9123b7.jpg


188copy_zps9714b5bf.jpg


187copy_zps121f89e8.jpg


186copy_zps063bfd81.jpg


185copy_zpsa6f091de.jpg


184copy_zps3bfb186b.jpg


183copy_zps16b21367.jpg


182copy_zpsc5049299.jpg


181copy_zpscf8c832b.jpg



180copy_zpsc22b2245.jpg


179copy_zpsbc5a0c1b.jpg


178copy_zps1a7cac78.jpg


177copy_zpsb5acb410.jpg


176copy_zps42245c15.jpg


175copy_zps9c1fc45d.jpg


174copy_zps726fc83a.jpg


173copy_zpse0b64d33.jpg


172copy_zpsde687f7a.jpg


171copy_zpsac7fae5f.jpg


170copy_zps212b4909.jpg


169copy_zpsaa1fb0ad.jpg


168copy_zps40a2a7c2.jpg


167copy_zps6208c628.jpg


166copy_zpsd6673ca5.jpg


165copy_zpse1f7264f.jpg


164copy_zps6bf50661.jpg


163copy_zpsa0eae99a.jpg


162copy_zpse216e9aa.jpg


161copy_zps43fb9943.jpg


160copy_zps4262f971.jpg


159copy_zps3a3444f5.jpg


158copy_zps86991458.jpg


157copy_zpsb492476e.jpg


156copy_zps2b06bbf3.jpg


155copy_zpsf732342b.jpg


154copy_zpse1475922.jpg


153copy_zpsd17df891.jpg


152copy_zpsc528a0f9.jpg


151copy_zps0668f3bc.jpg


150copy_zpsc1fbffff.jpg


149copy_zpsf97c7e3e.jpg


148copy_zps82696a72.jpg


147copy_zpsa47f24bb.jpg


146copy_zpsf4b310b2.jpg


145copy_zps0f66b04e.jpg


144copy_zps72e5638c.jpg


143copy_zps560748fa.jpg


142copy_zps161d73f8.jpg


141copy_zps0b0d9b9e.jpg


140copy_zps86a22506.jpg


139copy_zpsfc79f054.jpg



138copy_zpsb636d591.jpg


137copy_zps7415531b.jpg


136copy_zps8efbe473.jpg


135copy_zpsc47fff91.jpg


134copy_zpsce8d6da6.jpg


133copy_zps0e819f85.jpg


132copy_zpsb39b564b.jpg


131copy_zpscd651360.jpg


130copy_zps393271be.jpg


129copy_zps46814706.jpg


128copy_zpsc5cbc157.jpg


127copy_zps32bda100.jpg


126copy_zpsbdc8bbbb.jpg


125copy_zpsda3beeec.jpg


124copy_zps6a964559.jpg


123copy_zps55634510.jpg


122copy_zpsf4b3435b.jpg


121copy_zpse5f2d16d.jpg


120copy_zps664f4648.jpg


119copy_zps71571ddc.jpg


118copy_zps3035d211.jpg


117copy_zps17924601.jpg


116copy_zpsd4486f45.jpg


115copy_zpsa4c876d2.jpg


114copy_zps037ff1f4.jpg


113copy_zpsf359613e.jpg


112copy_zpsef5e81ca.jpg


111copy_zps5f7f91c9.jpg


110copy_zpsaf9cef15.jpg


19copy_zps241a8c59.jpg


18copy_zps801bee14.jpg


17copy_zpsaaf64c04.jpg


16copy_zps07899721.jpg


15copy_zpsa7f6b8af.jpg


14copy_zpse75ab125.jpg


13copy_zps039c03f1.jpg


12copy_zps5b98dd25.jpg


11copy_zps5e452dd0.jpg
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
kimsenin geçmediği yada geçemediği yerden geçmek, kimsenin göremediği yerleri görmenin verdiği haz çok güzeldir. müthiş eğlenmişsinizdir eminim. hepinize benden 10 puan :)
o araziye yamaha, kawasaki, ve bmw sini sokanlara yıldızlı 10, asya ile peşinizden ayrılmayan yaşlı kurt'a da +++++10 puan
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
346
fotoları görünce crosscu olasım geldi birden. elineze bileğine sağlık süper etkinlik olmuş hele çayla sactaki offf offf :D gece gece heveslendim. çevre fotoları süper olmuş o yaşlı bi amca eşeğin üzerindeki olan pek retro olmuş günümüzde alışık değiliz sonuçta... :D
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
osman bey yine gezdirmişsiniz motorları hava larını aldırmışsınız tekerler düs basa konyaya selamlar
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
tekerinize sağlık kardeş,bahar da sarıot çıkışı yapacakmıyız sen ondan haber ver.
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Tek kelimeyle süpersiniz abi. Allah tekerlerinize zeval vermesin diyelim :) Birde KLX 250 nin performansı nasıldı o yolculukta kısa bir bilgi verirseniz sevinirim . Wr250 ye yetişemezsek 2. tercihimde :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Allah gezmelerinizi daim etsin, çok güzel eğlenmişsiniz, inşallah bize de kısmet olur, paylaşım için teşekkürler ...

Bu arada ramzey, küba, Asya'nın da kawasaki ve BMW ile aynı yerde olması gayet hoş olmuş ...
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Harika bir gün geçirmişsiniz. Tüm kareleri sindire sindire inceledim.
Allah neşenizi daim eylesin. Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
464
çok güzel zaman geçirmişe benziyorsunuz gittiğiniz yollarda eğlenceli gözüküyor bileğinize paylaşımlarınıza sağlık:cat:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
Doğada böyle zorlu bir ortamda , yapılan etkinliğin zevkini başka hiç bir şeyden alamıyorum , fotolara bakarken büyük haz duydum , çok güzeldi , yanınızda olmak isterdim inanın , emek ve bu güzel paylaşımınız için teşekkür ederim.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
beni memnun çok değerli yorumlarınız için ayrı ayrı teşekkür ediyorum hepinize.:bestmt:

bu arada Ahmanamra arkadaşım
KLX 250 binen arkadaşım bir yıldır dağ bayır demeden her hafta biryere gidiyor ,bazen iki günde 1000 km leri aşıyor ve makinadan oldukça memnun

sayın mehmet hocam nisan yağmurlarında inşallah uzun boylu bir rota geçeriz hep beraber toroslardan
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Tamda bu haftasonu gezi yapacaktım. yattı. Bu fotolardan sonra nasıl bir iç çektiysem iş arkadaşlarım noluyor lan yaptılar :p
Tam benlik bir bölgeymiş. off off diyorum. eğlenmeniz sevindirici, 125 asyada keçi inadı varmış, ya gelirim ya kalırım yapmış.
Bizim grupta da cbf150 ile gelen, çılgın bir arkadaş var. inat eden, riski göze alan, bazen zafere ortak olabiliyor :bounce:
Paylaşım için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst