Gas Gas

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
gecenlerde yeni bi motosiklet markasi gordum,daha once bilmedigim bi markaydi,tahminim cogumuzda bilmiyodur,bu yuzden biraz arastirma yapip konu acma karari aldim kendi ic bunyemde :)
neyse,markamizin adi Gas Gas,ve Ispanyol mali.18 yildan fazla suredir GAS GAS USA, INC. tarafindan uretilen ve Enduro,special cross,quad ve trial modelleri bulunan bir marka.
ayni zamanda MX,Enduro ve Country Cross yarislarina katilan takimlari var.tabii bir takimininda Kuzey Amerikada World Enduro Championship (WEC)'ta yaristigini hatirlatayim.Bundan fazla bilgi bulamadim,
Adettendir, 1-2 tanede foto koyayim.


EC 515 Fsr enduro modeli
Model
EC 515 FSR

Engine
Cylinder size 515 c.c.
Type 4-stroke single cylinder with 4-valve cylinder head.
Cooling system Liquid.
Bore x stroke 100x63 mm.
ignition Integrated in the injection system.
Supply Electronic injection (Battery less EFI) Kokusan
Clutch Multidisc hidraulic operated AJP.
Gearbox 6 gears.
Transmision Primary with gears, secondary with chain.
Start Electric starting and aditional kickstarter pedal.

Frame
Frame Deltabox build with Cromoly "D" tubes.
Front suspension 45 mm upside-down fork Marzocchi, 290 mm travel.
Read suspension One-piece aluminium swing arm progressive system with
Sachs shock absorber, 320 mm travel.
Front brake 260mm. disc brake, brake pump and double-piston caliper Nissin.
Rear brake 220mm. disc brake, brake pump and single-piston caliper Nissin.
Front tire 90x90 - 21" Michelin
Rear tire 140x80 - 18" Michelin
Kick starter Forged aluminium.
Brake and change pedal Forged aluminium with flexible tip.
Size
Wheelbase 1.465 mm.
Seat Height 940 mm.
Minimal ground clearance 370 mm.
Fuel tank capacity 7,5 liters.
Mass 118 Kg.

08fsr515.jpg








Simdide special cross motoru The 250

Model
MC 250

Engine
cylinder sizae 249,3 cc
Type Two-stroke, single cylinder with reed intake directly into
crankcase plus exhaust valve.
Cooling system Liquid.
Bore x stroke 66,4x72mm
Carburetor 38 mm
Ignition Digital CDI Multispark
Gearbox 6 speeds
Clutch Multidisc hydraulic operated.
Engine lubrication By fuel mixture.

Frame
frame Deltabox built with rectangular Cromoly tubing.
Front suspension 50 mm upside-down fork, 295 mm travel.
Read suspension One-piece aluminium swing arm, progressives system
shock absorber, 310 mm travel.
Front brake 260mm. disc, double-pump caliper
Rear brake 220mm, pump caliper
Front tire 90 x 90 - 21''.
Rear tire 120 x 80 - 19''.



Size
Wheelbase 1.476 mm.
Seat height 945 mm.
Fuel tank capacity 9,5 liters.
Weight 98 Kg.


GAS_GAS08ec250.jpg



Simdi fazla foto koycak zamanim yok,diger foto model ve ozellikler icin http://www.gasgas.com/ adresini ziyaret edin
Iyi geceler ...
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Bilgilendirme için teşekkürler Smirnouf.Bende ilk defa duydum bu markayı.Bide senin profildeki CZ 500 pro-cross'un resimlerini paylaşsan bizimle ne güzel olur:cherry:.Çünkü eskiden bi cz180 maceram olmuştu.Biraz eğlenceli biraz tehlikeli:mrgreen:(aslında çokça tehlikeli).O günler aklıma geldi.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gas gas markasının ülkemizde çok fazla tanınmamasının en büyük sebebi, asıl enerjisini harcadığı Trial motosikletlerin Türkiye'de ilgi çekmemesidir.

Gas Gas denilince tüm dünyada akla bu motosikletler gelir.

leriche_2_a.jpg


Smirnoff'un da ilgi alanı dışında olduğu için yukarıya benim hiç bilmediğim modellerini koymuş.:)

Ben izninizle bir kaç foto daha ekleyeyim.

ibsen001_a.jpg


ibsen002_a.jpg



ibsenwill1_a.jpg


Tesadüfe bakın ki biz de şu linkte bu motosikletleri tartışmaya başlamıştık...

Buraya tıklayayım. Neymiş öğreneyim.
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
119
Motosikleti
vespa gts 250 super
evet bu trial modelleri benimde çok hoşuma gidiyor bir tane alıp dağ tepe zıplıya zıplıya başımı gözümü yara yara gitmek istiyorum acaba türkiye ye geliyormu gasgas modelleri distrbitörü olduğunu sanmıyorum yoksa var mı? dediğiniz gibi turkiyede bu tarz çok revaçta değil,bilginiz var mı acaba
bir model beğendim bile:wiinkk:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Bilgilendirme için teşekkürler Smirnouf.Bende ilk defa duydum bu markayı.Bide senin profildeki CZ 500 pro-cross'un resimlerini paylaşsan bizimle ne güzel olur:cherry:.Çünkü eskiden bi cz180 maceram olmuştu.Biraz eğlenceli biraz tehlikeli:mrgreen:(aslında çokça tehlikeli).O günler aklıma geldi.
ahh o CZ 500 benim bebegim,ayrica tam bir bobrek tasi doktoru,gaza yuklenince olusan o tork patlamasi ic organlarina halay cektiriyo.:)
Su anda bunlari bulabildim,

n682450330_1536422_7212.jpg



Bunlarda motoru patlattim zaman,tamiri ile ugrasirken
img0029ts2.jpg


img0022mx6.jpg


img0026wx0.jpg


nasılda buluosun..
paylaşım için teşekkürler:cat:
aslinda feysbukta OneTrack oyunu oynayip 2 . motosikletini alsaydin sende gorurdun bu markayi,bende ordan gordum, Hem her yarista geciyom seni :p
Gas gas markasının ülkemizde çok fazla tanınmamasının en büyük sebebi, asıl enerjisini harcadığı Trial motosikletlerin Türkiye'de ilgi çekmemesidir.

Gas Gas denilince tüm dünyada akla bu motosikletler gelir.

leriche_2_a.jpg


Smirnoff'un da ilgi alanı dışında olduğu için yukarıya benim hiç bilmediğim modellerini koymuş.:)

Ben izninizle bir kaç foto daha ekleyeyim.

ibsen001_a.jpg


ibsen002_a.jpg



ibsenwill1_a.jpg


Tesadüfe bakın ki biz de şu linkte bu motosikletleri tartışmaya başlamıştık...

Buraya tıklayayım. Neymiş öğreneyim.

abi cok gec saatti ve zamanim cok azdi.haklisin,daha ugrasmaliydim
evet bu trial modelleri benimde çok hoşuma gidiyor bir tane alıp dağ tepe zıplıya zıplıya başımı gözümü yara yara gitmek istiyorum acaba türkiye ye geliyormu gasgas modelleri distrbitörü olduğunu sanmıyorum yoksa var mı? dediğiniz gibi turkiyede bu tarz çok revaçta değil,bilginiz var mı acaba
bir model beğendim bile:wiinkk:

Turkiyede sanirim dagitici firmasi yok
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
76
Benim Gas gas ım var..Ama sık kullanmıyorum..Fransadan geldi.. jtx 370 2002 model biraz hırpaladım ama yinede iyi sayılır..
Türünün en iyisidir...

gasgasey9.jpg


gasgas1od9.jpg
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Arkadaşlar Gas Gas In Türkiye de distiribütörlüğü var mı? Nereden temin edilebilir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst