Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kurt puslu havayı severdi dimi dostum yoksa yanılıyormuyum.
Motorla gezmek istediğim engüzek mevsim engüzel hava durumu hafif yagmurlu.Bizimle paylaştığın için teşekkürler
Çok keyifli bir gezi olmuş. Resimlere bakarken çok uzaklara gittim. Hele ki Demirciköy... Annemin öğretmenliğe başladığı ilk yer... Denizin ve çok özlediğim annemin kokusunu bana getirdiğiniz için teşekkür ederim. Ayaklarınıza, gönlünüze sağlık...:rendeer:
bende garipçeye gittim ufacık bir köy çokta güzel el değmemiş bir yer manzarası da süper. sahilde 2 tane balıkçı lokantası salaş olarak var fiyatlar normal
Slm Akalteke ve diğer arkadaşlar
hoş etmişsiniz gönlünüzü ve demir atlarınızı sıkıntıyla başladığın bir günü zevkli geçirmişsiniz hep böyle geçsin günleriniz............
Pazar gunu bizde hanımımla orada bir gezi yaptik. Avrupa yakasi sahilden gidebildigimiz kadar gidip , sonrada yukaridan devam ettik . Yollar bizi once rumeli kavagindan garipce koyune, oradan da fener koyune kadar goturdu. daha ileriyede herhalde baska bir zaman gideriz.
birazda foto:
valla İstanbul da yaşıyoruz diyenler ayıp ediyor bence daha önce böyle bir yer olduğunu bile bilmi,yordum güya neredeyse 15 yıldır istanbul dayım...
içimden kötü şeyler geçiyor....kapat dükkanı bırak işleri 4 ucunada git İstanbul un gitmedik yerini bırakma diye geçiyor içimden ama..
aması var işte...
Akalteke güzel gezi olmuş abi. Cami sanırım yakın zamandan Cumhuriyet dönemi mimari havası var gibi. Çok hoş göründü gözüme. Resimlerde çok güzel. Paylaşım için teşekkürler.
Akalteke güzel gezi olmuş abi. Cami sanırım yakın zamandan Cumhuriyet dönemi mimari havası var gibi. Çok hoş göründü gözüme. Resimlerde çok güzel. Paylaşım için teşekkürler.
Makine dediğin gibi camii Cumhuriyet döneminde yapılmış Eski köy camii, Türklerin köye iskânı ile 17. yy.da yapılmış, ancak harap hale gelince yıkılmış ve aynı yere yeni bir cami yapılmış. Bu camiin de yetersiz olması üzerine 1976 yılında, Çarmıklı ailesi tarafından bu günkü cami inşa edilmiş ve camiin adı Demirciköy Hacı Mehmet Çarmıklı Camii olmuştur. Böylece tarihi Demirciköy camiinden ortada eser kalmamıştır.