- Katılım
- 18 Haz 2005
- Mesajlar
- 138
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bir az önce arkadaşımla motorla dolaşırken iki kişiydik ve trafikte dur kalk yaparken bir ses geldi motor dan tahmini 3500 devir civarında falanken. ses sanki bir su şişesi sıkışmış lastikle çamurluk arasına gibi bir sesti. daha sonra bir kere daha oldu. eve döndükten sonra yaklaşık 10-15 kee denedim fakat ses gelmedi. hiç başınıza böle bişi geldimi? yada ne olabilir bu ses