oo İrfan hocam hakkaten bu kadar iyi olacağını beklemiyordum... Siz en iyisi son halinin resmini eklemeden, önceki aşamaları yayınlamayın...
tabi bazı şeyşeri forum üzerinden anlatmaya çalışınca , bire bir gerçek gözlemleme gibi olamıyor

bazen benim anlatamadığımdan, bazende karşı tarafla iletişim yoksunluğundan herkez düşündüğümü düşünemeyebiliyor taktir edersinki buda olağan bir durum
bu motoru hurdalıktan aldığım dün daha aslında kaderini yazmıştım , yapacağım şeyler o an gördüğüm anda film şeridi gibi gözümün önünden geçti , neydi amaç ? hayata döndürmek ve olması gerektiği gibi sürüş ile alakalı sizi etkileyebilecek tüm sıkıntıları , tehtitleri ortadan kaldırmak
gören kafayı çevirip birdaha bakıyor amaç burada ilgi toplamak hava atmak değil tabiki , hele orjinal gibiolması, hiç değil

zaten orjinal gibi olmasınında bir ehemmiyeti yok benim için , sebeplerinide daha önceki yorumlarda dile getirmeye çalıştım
bu arada koltuğunu bir arkadaşım dikecekti ama kendisine rahatsızlık vermek istemiyorum , eski bir alışveriş arabasının kılıfını geçirdim oldumu , olduğu kadar hiç olmazssa su geçirmeyecek ve rengi yeşil :cherry:
öte yandan bu ve bundan önceki tüm paylaşımlarımda bazıları hariç heyyy millet bakın bakın ben şunu yaptım, bunu yaptım zihniyetinden ziyade , benim öğrendiğim bazı ipucu ve küçük gibi görünen ancak ihtiyacı olabilecek arkadaşlarıda düşünerek , belkide motosiklet kullanan bir çok insana bilgi, fikir ve bazı konularda tecrübe olmaya çalıştım, çalışıyorum, çalışacağm , ama aynı zamanda bilmediklerimide öğrenmeliyim ki çok şey bildiğimi asla iddia etmem, etmedimde ,
demem oki lafı çokça uzatmadan , insanlar beğensin bana tebrikler yağdırsın olayı değil bu , bunu bir çok arkadaşım bilir , böyle düşünüyor olsaydım bir kaç foto koyardım yakışıklısından, birde bitmişini koyardım senin dediğin gibi :cherry:
ne güzel işte tüm yorum yazan dostlar fikirlerini söyleme şansı buldular, bazen geyik yaptık , bazıları beğenmedi , nededini öğrendim ! bu benim için çok önemli , çünki bir sonraki çalışmama ışık tutabilir bunlar , mesela kamuflaj olayını ilk baştan düşünsemde gereksiz görmüştüm ama senin fikrin üzerine kamuflaj yaptım, kimbilir başka biri çıkıp şurasınıda şöyle yap deseydi büyük ihtimal onuda yapardım

lakin bu scooter konusuna has bir konudur
bu motosiklette alışıla gelmiş sürüş tekniğini unutun, kullanım amaçlarını zaten hiç hesaba eklemeyin, heleki kullanılan görselinde vs. sinde parçaları malzemeleri hiç düşünmeyin
ama şunu aklınıza yazın ! motosiklete bindiğiniz andan itibaren , marka model, cc ayırddetmeksizin bu uyduruk kıytırık gibi görünen, çadır demiri bir gün işinize yarayabilir , şişme deniz yatağı dediğiniz çöpe attığınız malzemeyle demekki bir motosiklete kaporta olabiliyormuş hemde su geçirmez ve sağlam

kibrit çöpünden km ibresi yapmak kaç kişinin aklına gelirdi ?
benimde gelmezdi ama çaresizlikten , kalkıpta ibresi kırıldı diye sayacı komple çöpe mi ataydım ? :cherry:
bunu motoru beğenip beğenmemeniz umrumda olmaz lakin ortada bir gerçek varki bu tartışmasızdır uykusuz kaldım, çok ter döktüm , üzerinde bir hayli düşündüm bir çoğunuz uyurken ben bu motosikletle gecenin 2-3 lerinde uğraşıyordum o yüzden emeğe laf söyleyen adam ya işi bilmiyordur yada fesatlığından konuşuyordur , çünki kendisi konuya hakim değildir , birde nasıl eleştirdiğin konusu var o ayrı tartışma konusudur

bu gücüme gider , ama motor zaten ortada :cherry: mükemmel bir motosiklet demedimki hiç bir zaman

eski halide orda şimdiki halide burda , gırgırına geyiğine yaptığım bir çalışma her şey ciddiyet değil ya arkadaş
yarın bir bakmışssın başka bir araca dönüşmüş benim sağım solum belli olmaz , bu motoru ben alışılagelmiş motosiklet zihniyetindeki gibi kullanmak , ve uğraşmak için almadım , o yüzden sevgili gönül dostlarına vereceğim mesajlar ancak bunlar olabilir
el becerrisi yaratıcılık, ve hayal gücünü kullanarak yapma olayı demekki az biraz bende mevcut

bunu sizler bana söylüyorsunuz

ama bunlar yetmez daha fazlası lazım , yanına teknik yeterlilik ve tecrübeyide eklemeyi unutmayın,
lafla peynir gemisi yürümüyor , ve laf söyleyip yorum yapmak o kadar kolaydırki , beğendim dersin, yada beğenmedim dersin bu olağan ama birde körü körüne fikir beyanında bulunan arkaşlarım var tabi bunlarada sözüm yok bunlarda olacak :cherry: kısaca çeken bilir
bu ve benzeri çalışmalar benim ufkumu açıyor tecrübelerime yenilerini katmamı sağlıyor, boş zamanımı değerlendiriyor , ne güzel işte

keşke tüm forum benim gibi olsa , boşa haybeye harcanan her dakika benim için kayıptır , ben öyle görüyorum , hobi iyi bir şey , her insanın hobisi olması gerekli
bu arada hakkını yiyemeyeceğim silah arkadaşlarımada teşekkürü borç biliyorum onlar olmasa ben hiç bir şey yapamam

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------
eldeki imkanları kullanarak böyle bir ürünü ortaya çıkarmak gerçekten takdire şayandır abi...her zamanki gibi mükemmelsin
estağfurullah kimse mükemmel değildir

ama içten yorumun için bende sana teşekkür ederim

:cat: