garip bir scooter hikayesi :)

Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
irfan abi bu makineye açık performans hava filtresi, dereceli egzantrik, turbo, turbo fazla basıncı için blow off, ön cildiye için kule gergisi, momo spor amortisörler, remus performans eksoz işlem tamam olur :)
sonra litrelik makineleri takarsın peşine :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
havalar çok kötü valla bende akvaryumun arkasına köpük aldım onu kum rengine boyadım 2 günde zor kurudu :)trafik konusun da mevzuatı bilmiyorum ama güzel bir hobi aracı oldu lastikler değişse acaba hafif cross tarzı bişey yapılamaz mı ki gerçi lastiklerin durumu da nedir onuda bilmiyorum:)



lastikleri daha orjinal fabrikanın taktığı lastikler diş durumları hiç aşınmamış gibi bir şey , bu arada dediğin olur lakin gereği yok , neden ? lastiklerin iyi tutumacağı kesin ama motosiklet yapısı itibariyle engebeli arazide altının yere sürtmesi olası durumlar, temkinli , bilinçli ve uygun arazide gezmek mantıklı görünen , cross motorlarla mukayase edilemez ,

ama üzerindeki lastiklerle çim zeminde yada toprak kaygan zeminde çok iyi direksiyon tecrübelerinize yenilerini ekleyebilirsiniz , sürüşünüzü ve kontrol reflekslerinizi geliştirebilirsiniz buna gayet müsait, ıslak ve çamurlu yüzeyde ilk fırsatta sizi üzerinizden atmak isteyeceksiniz tam benim aradığım şey :)

ama croslar gi,bi setlerden ,yükseltilerden metrelerce atlamayı uçmayı denemeyin tavsiye kesinlikle etmem :cherry: :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

irfan abi bu makineye açık performans hava filtresi, dereceli egzantrik, turbo, turbo fazla basıncı için blow off, ön cildiye için kule gergisi, momo spor amortisörler, remus performans eksoz işlem tamam olur :)
sonra litrelik makineleri takarsın peşine :)

hee hee hee :cherry:



milet birisi şu eray adamının offf düğmesinden kapatıversin , gereksiz yere enerji harcıyor :cherry: :p :queen:
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
lastikleri daha orjinal fabrikanın taktığı lastikler diş durumları hiç aşınmamış gibi bir şey , bu arada dediğin olur lakin gereği yok , neden ? lastiklerin iyi tutumacağı kesin ama motosiklet yapısı itibariyle engebeli arazide altının yere sürtmesi olası durumlar, temkinli , bilinçli ve uygun arazide gezmek mantıklı görünen , cross motorlarla mukayase edilemez ,

ama üzerindeki lastiklerle çim zeminde yada toprak kaygan zeminde çok iyi direksiyon tecrübelerinize yenilerini ekleyebilirsiniz , sürüşünüzü ve kontrol reflekslerinizi geliştirebilirsiniz buna gayet müsait, ıslak ve çamurlu yüzeyde ilk fırsatta sizi üzerinizden atmak isteyeceksiniz tam benim aradığım şey :)

ama croslar gi,bi setlerden ,yükseltilerden metrelerce atlamayı uçmayı denemeyin tavsiye kesinlikle etmem :cherry: :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------



hee hee hee :cherry:



milet birisi şu eray adamının offf düğmesinden kapatıversin , gereksiz yere enerji harcıyor :cherry: :p :queen:

benimde kast ettiğim tamda buydu abi:) bu arada cetaformun darbeli tornavidasını aldım alet çok kaliteli ricoda vardı aldığım yerde ama cetaform daha iyi geldi rico 25 tldi benim ki 60tl dünya varmış dedim tıg kaynağıyla işimi hallettim şimdilik:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
benimde kast ettiğim tamda buydu abi:) bu arada cetaformun darbeli tornavidasını aldım alet çok kaliteli ricoda vardı aldığım yerde ama cetaform daha iyi geldi rico 25 tldi benim ki 60tl dünya varmış dedim tıg kaynağıyla işimi hallettim şimdilik:)

aslında rıcoyu yarı perofesyonel görüyorum ben :) hani her zaman tamir yada ticari amaçlı hobi olarak kullanılan atölye ortanlarında aşırı direnc ve kullanıma olanak versede bir yerde sanki riconun su koyverecekmiş gibi bir hissiyatı var :) sadece tornavidasında değil :) ama ceta formu duydum şu ana kadar herhangi bir ürününü kullanmak kısmet olmadı ama iyi bir izlenim var kafamda o markayla alakalı tabi fiyat aralığınıda göz önüne alırsak , ucuz etin yahnisi acı olur hesabına döner bu iş :)

bizim amacımız en ucuz fiyata en kaliteliyi alıp kullanmak :) böyle bir şey mümkünmü ? bunuda deneyerek kullanarak bilebiliriz :) garanti sonuç ve kesin kalite arıyorsan markalar belli izeltaş,altaş vs. ama ya fiyatları ?


bu gün izeltaştan bir atölye kurmaya kalk inciği cinciği yüklüce yekün tutar :) binlerce lira harca sonra kalk kömürlükte haybeye uğraş :) ama şunu bilirim bu iş dipsiz bir kuyu gibidir ve alet çalışır usta övünür :)

bak yalandan yere bir arızadan , sökemediğin bir vida yüzünden 60 lira harcamak zorunda kaldın ! kazık mı yedin ? :) tabiki hayır bundan sonra önüne bu gibi sorunlarla karşılaştığın zaman bir engel olmayacak , hem kendi işini görecek çoğu zamanda eşine dostuna yardım edeceksin nr güzel işte.....


valla ben hala alamadım daha dün yine malzeme aldım kendime , neymiş yıldız 32 yokmuş elimde , 22 ye kadar küçük yıldız takımım olmasına karşın gidip bir takım daha aldım , neden ? öyle bir yerdeydiki sökeceğim somun ne lokma nede düz ağız anahtar kavrayamıyor ,girmiyordu boşa 120 lira harcadık yani ! :)

hiç bir şey boşa değildir :)


bana linkini verde zamanı gelince aramayayım sağda solda :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
aslında rıcoyu yarı perofesyonel görüyorum ben :) hani her zaman tamir yada ticari amaçlı hobi olarak kullanılan atölye ortanlarında aşırı direnc ve kullanıma olanak versede bir yerde sanki riconun su koyverecekmiş gibi bir hissiyatı var :) sadece tornavidasında değil :) ama ceta formu duydum şu ana kadar herhangi bir ürününü kullanmak kısmet olmadı ama iyi bir izlenim var kafamda o markayla alakalı tabi fiyat aralığınıda göz önüne alırsak , ucuz etin yahnisi acı olur hesabına döner bu iş :)

bizim amacımız en ucuz fiyata en kaliteliyi alıp kullanmak :) böyle bir şey mümkünmü ? bunuda deneyerek kullanarak bilebiliriz :) garanti sonuç ve kesin kalite arıyorsan markalar belli izeltaş,altaş vs. ama ya fiyatları ?


bu gün izeltaştan bir atölye kurmaya kalk inciği cinciği yüklüce yekün tutar :) binlerce lira harca sonra kalk kömürlükte haybeye uğraş :) ama şunu bilirim bu iş dipsiz bir kuyu gibidir ve alet çalışır usta övünür :)

bak yalandan yere bir arızadan , sökemediğin bir vida yüzünden 60 lira harcamak zorunda kaldın ! kazık mı yedin ? :) tabiki hayır bundan sonra önüne bu gibi sorunlarla karşılaştığın zaman bir engel olmayacak , hem kendi işini görecek çoğu zamanda eşine dostuna yardım edeceksin nr güzel işte.....


valla ben hala alamadım daha dün yine malzeme aldım kendime , neymiş yıldız 32 yokmuş elimde , 22 ye kadar küçük yıldız takımım olmasına karşın gidip bir takım daha aldım , neden ? öyle bir yerdeydiki sökeceğim somun ne lokma nede düz ağız anahtar kavrayamıyor ,girmiyordu boşa 120 lira harcadık yani ! :)

hiç bir şey boşa değildir :)


bana linkini verde zamanı gelince aramayayım sağda solda :)
çok güzel özetlemişsiniz konuyu abi bazen tonlarca alet oluyor bir alet olmadı mı tıkanıyorsun:) ben darbeli tornavidayı sanayiden aldım internetten güvenemedim öyle fotolar çekiyorlar ki fotoda alet kocaman çok kaliteli eline alınca vasat:) o yüzden sanayiden aldım ama internettede aynı mal 55 60 tl arası

http://www.e-hirdavat.com/Ceta-Form-Darbeli-Bits-Tornavida-Seti,PR-15423.html
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Honda CRF 100 İR olmuş bu :D eline sağlık İrfan abi, jantları da boyamayı düşünüyormusun?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
çok güzel özetlemişsiniz konuyu abi bazen tonlarca alet oluyor bir alet olmadı mı tıkanıyorsun:) ben darbeli tornavidayı sanayiden aldım internetten güvenemedim öyle fotolar çekiyorlar ki fotoda alet kocaman çok kaliteli eline alınca vasat:) o yüzden sanayiden aldım ama internettede aynı mal 55 60 tl arası

http://www.e-hirdavat.com/Ceta-Form-Darbeli-Bits-Tornavida-Seti,PR-15423.html


olsun en azından el,ne almış kullanmış bir arkadaşımızın referansı var ya :) sonuçta marka belli kullanan belli :) e-hirdavat.com demişsinde ben zaten üyeyim oraya :) iyi oldu zamanı gelince alırım :) sağolasın kendine iyi bak kolay açılan vidalarla, bol şans :cherry: :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------

Honda CRF 100 İR olmuş bu :D eline sağlık İrfan abi, jantları da boyamayı düşünüyormusun?



yok serkanım cantıyla filan uraşamam 2 gün sonra müsait olursam komandoyu dağda deneyeceğim bakalım onca idman ve bakımdan sonra bi değişme varmı ? :cherry:

ya scooter olarak yapıldığına , imal edildiğine , pişman olacak, ya o gün oracıkta ruhunu teslim edecek , yada beni hayal kırıklığına uğratıp şaşırtacak :) :cherry: çok hayin planlarım var üzerinde çooookkkk :cherry: ölümüne gaz açılacak ,öldüresiye basılacak, onca emeğin yorgunluğun acısını çıkarmammı beaaa :cherry:

hondaya kalite olarak çamur atan arkadaşlara izletcem videoya çekip , honda sağlammı sorusunun hakkını verecem gittiğim gün :cherry: :p :queen:
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
90
Boğazına kadar emek var bu motorun heryerinde, her ayrıntısı geri dönüşüm mucizesi, hiçbirimizin bindiği motor bu kadar kişiselleşemez tamamen sahibine özgü bir alet. Tek kelimeyle tebrik ederim, orjinali gibi olsaydı bir özelliği kalmayacaktı ama bu haliyle ben beğendim. Yolum şu düşerse karamürsele mutlaka yakından görmek isterim. Tebrik ederim ve paylaştığın için çok teşekkürler.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Boğazına kadar emek var bu motorun heryerinde, her ayrıntısı geri dönüşüm mucizesi, hiçbirimizin bindiği motor bu kadar kişiselleşemez tamamen sahibine özgü bir alet. Tek kelimeyle tebrik ederim, orjinali gibi olsaydı bir özelliği kalmayacaktı ama bu haliyle ben beğendim. Yolum şu düşerse karamürsele mutlaka yakından görmek isterim. Tebrik ederim ve paylaştığın için çok teşekkürler.



insanın nasıl baktığı değil , asıl görebildiğidir aslında işin özü :) güzel ve içten düşüncelerin için çok teşekkür ederim , şayet bana yakınsanız ve buralardan bir gün geçecekseniz her daim gönül dostlarına kapım açıktır , başım gözüm üzerine :)
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
90
insanın nasıl baktığı değil , asıl görebildiğidir aslında işin özü :) güzel ve içten düşüncelerin için çok teşekkür ederim , şayet bana yakınsanız ve buralardan bir gün geçecekseniz her daim gönül dostlarına kapım açıktır , başım gözüm üzerine :)

İnşallah bendeyi gelmeyi bir çay içmeyi çok isterim. Gelemesemde geniş gönlün yeter o çayı içmiş kadar oldum. Bizim yeğenin anne tarafı Karamürselli yakında oradan hayırlısıyla kız almaya gelicez bakalım :) ozaman bir uğramak isterim doğrusu. Bende İstanbul/eyüpteyim, buradada bir kapınız var gibi düşün herzaman beklerim Pierre Lotide yada nerde olursa çaylar yemekler benden. Güzel çalışmaların ve insanlara verdiğin mutluluk için tekrar teşekkürler.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Kanka sen konu açmışın. Yahu ben nasıl görmedim bunu . kısa kısa özetlicam yoksa destan olur :D
ilk resimde çift gidonlu motor yapacağını düşündüm :D
kibrit çöplü kısma yarıldım :D Yalnız km yi geri almışın gözümden kaçmadı :p
Bu arada cildiye demişsin de sen leveli çoktan atlayıp estetik cerrah olmuşsun farkında değilsin :D Resmen kalçadan deri alıp burun yapmışın :D :) Sana var ya gıpta ile bakıyorum kankacım.

Yalnız bişi sormak istiyorum. motorun yürüyen aksamı ne durumda (gözlerim yoruldu 4. sayfayı yarım 5 i hüç okumadım. sadece resimlere baktım :D )
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
çalışman muhteşem :) ama kasdettiğim motor değil emegin aslında şöyle bir çalışma yapsan çok süper olurdu 1500cc bir motoru kendi yaptıgın bir şaseye yerleştirsen elektirik tesisatını sıfırdan ceksen ve çok farklı bi tasarım olsa düşünsene biraz daha profesyonel yani birde sloganına bayıldım :) ben neye üzülüyorum biliyomusun türkiyede onca çevher mucit varken imkanlarımız olmadığı için elimizden hiçbirşeyin gelmemesi bilgisayar elektronik mekanik uzmanıyım markette çalışıyoruım:D
o kadar incik boncuk uğraşmışsın kibrit cöpünden km göstergesi fln cok güldürdü beni:D
yani onlarla şahsen ben ugrasamazdım ince iş daraltıyo beni ha desenki komple motoru sök patlama odasıyla oyna ne bilim komple dagıtıp toplamak motoru cok zevkli oluo keşke bi gs 1100 fln verselerde lime lime edip tekrar toplaasam :D böle çalışmaların olur inş benimde ufkum açılır:) tekrar saol paylaşım için alet edavatta tam maşallah
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İnşallah bendeyi gelmeyi bir çay içmeyi çok isterim. Gelemesemde geniş gönlün yeter o çayı içmiş kadar oldum. Bizim yeğenin anne tarafı Karamürselli yakında oradan hayırlısıyla kız almaya gelicez bakalım :) ozaman bir uğramak isterim doğrusu. Bende İstanbul/eyüpteyim, buradada bir kapınız var gibi düşün herzaman beklerim Pierre Lotide yada nerde olursa çaylar yemekler benden. Güzel çalışmaların ve insanlara verdiğin mutluluk için tekrar teşekkürler.



samimi söylemek gerekirse mutluluk kısmını hiç düşünmemiştim :) bunada sevindim her şey için çok teşekkür ederim , yemiş kadar oldum gerçekten gönüller bir olsun , bu arada çay kahve işin geleneksel söyleyişi olmakla beraber , doymaca usulü köftecimiz ve değşetül vahşet köftelerimiz olduğunu söylemeden edemem bir çok arkadaşımda referanstır buradan :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

Kanka sen konu açmışın. Yahu ben nasıl görmedim bunu . kısa kısa özetlicam yoksa destan olur :D
ilk resimde çift gidonlu motor yapacağını düşündüm :D
kibrit çöplü kısma yarıldım :D Yalnız km yi geri almışın gözümden kaçmadı :p
Bu arada cildiye demişsin de sen leveli çoktan atlayıp estetik cerrah olmuşsun farkında değilsin :D Resmen kalçadan deri alıp burun yapmışın :D :) Sana var ya gıpta ile bakıyorum kankacım.

Yalnız bişi sormak istiyorum. motorun yürüyen aksamı ne durumda (gözlerim yoruldu 4. sayfayı yarım 5 i hüç okumadım. sadece resimlere baktım :D )



valla görkemim başladım emme arkasından gelişti her şey aslında ön burun kısmını aliminyum malzemeden yapacaktım , sonra düşündüm ulem değermi dağda bayırda gezcez dedim kendi kendime :) hiç olmazssa görselini birazcık yontayım düzelteyim deyi vallaha böle bi şemal çıktı ortaya :cherry:

atölyede ne malzemesi bulduysam sıvadım motora :) ibreler kırıldı , dediğin gibi kipritten yaptım vs. şaka maka adamın acayip hayal gücünü çalıştırıyo lem bu yokluk denen meret :)

hem sonra koltuk ısıtmada mevcut ,gelirsen veririm sana bi tur ,pinersin hatta kıyak yapayım koltuk ısıtmayıda açarım senin için :cherry: bak fazla geç kalma bizim mezitede bir tur sözüm var :cherry:
yoksa birdaha pinecek şansın kalmaz :cherry: :p

motorun yürüyen aksamında bir sıkıntı yok tek elle yardır yürü git lakin sağ gidonu kaynatırken milimetre bazında sağ tarafı diğerinden aşşağıda kaynatmışım , düzüeltirim ama alıştım böyle kullanmaya , saten sende pinersen sende alışırsın çok uysal :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------

çalışman muhteşem :) ama kasdettiğim motor değil emegin aslında şöyle bir çalışma yapsan çok süper olurdu 1500cc bir motoru kendi yaptıgın bir şaseye yerleştirsen elektirik tesisatını sıfırdan ceksen ve çok farklı bi tasarım olsa düşünsene biraz daha profesyonel yani birde sloganına bayıldım :) ben neye üzülüyorum biliyomusun türkiyede onca çevher mucit varken imkanlarımız olmadığı için elimizden hiçbirşeyin gelmemesi bilgisayar elektronik mekanik uzmanıyım markette çalışıyoruım:D
o kadar incik boncuk uğraşmışsın kibrit cöpünden km göstergesi fln cok güldürdü beni:D
yani onlarla şahsen ben ugrasamazdım ince iş daraltıyo beni ha desenki komple motoru sök patlama odasıyla oyna ne bilim komple dagıtıp toplamak motoru cok zevkli oluo keşke bi gs 1100 fln verselerde lime lime edip tekrar toplaasam :D böle çalışmaların olur inş benimde ufkum açılır:) tekrar saol paylaşım için alet edavatta tam maşallah



Emeği bilen ,iş bilen üstadları tanımak beni ayrıca sevindiriyor , aslında komple granaj aksamı alıp orjinal haliyle toplanabilirdi , ama gerek görmediğim için ve durumlarımın müsait olmayışından dolayı tamamen kendi imkan ve olanaklarımla toplamayı yeğledim :) sebebinide daha önceki yorumlarda söylediğim gibi ruhsatsız hurda belgeli bir araç olduğu içindi :)

lakin söylediğin 1500 cc motor projesi benim en sevdiğim kaymaklı ekmek kadayıfı gibidir :) ama bu mevsimde buralarda yetişmeyen bir meyve olduğu için ancak hayalini kurup yorumlarla kendimi kandılarbilirim :)

heleki gs 1100 den bahsediyorsunda :cherry: kaybeden varsa ikimiz aramaya çıkabiliriz hatta dedektör bileme yaparız icabında :cherry: :p

işin mucitlik ve devlet teşfiğine ve diplamalı marketçilik kısmına hiç girmeyelim sonu gelmez :cherry: ama kısaca mucitlik adına bir şey söylemem gerekirse, vallahide billahide mucitlikle işim yoktur :cherry: hatta mucit kelimesinin anlamını bilmem :) eğer bir şey icat oluyorsa , o beni gelip buluyor , yapışıyor üstüme çaresizlik ve imkansızlıktan :)

liğme liğme edip motoru parçalamak bana aykırı düşüyor :cherry: bakma bir tane parçaladım yani daha doğrusu posası işe yaramadığı için :cherry::p

ama alayına gider yapcek 301 cc lik MZ üçyüzün ( 1 ) de ne oluyorsa ? :cherry: :p
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Abi yapılan iş güzelde hayır bide erinmeden resimleri koyup altına o güzel yorumları da koyuyorsun ya

sadece bu kısmı bile takdire şayan :cat:

Eline emeğine sağlık kibriti yakabilirsen koyunun yavrusunu da ben alcam :flower:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Abi yapılan iş güzelde hayır bide erinmeden resimleri koyup altına o güzel yorumları da koyuyorsun ya

sadece bu kısmı bile takdire şayan :cat:

Eline emeğine sağlık kibriti yakabilirsen koyunun yavrusunu da ben alcam :flower:



teşekkür ederim kardeşim sağolasın , şu kiprit olayından farklı yerlerde ve farklı zamanlarda bize çok espirik çıkacak gibi ne dersin :)

çoban daha gelmedi ama gelirse yavrusu senin , hem istersen kibrit yakmaca bile oynarız düz yolda nasıl ???? :) :cherry: :p
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
bu iş dakar gibi süper moto gibi bişiye dönüşmesin sakın üstad olur mu olur :wiinkk:

olayı yanlış anladın abi kuzusunu da istemişsin alaşamamışsınız ya sen o kibriti yak kuzu benden :cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bu iş dakar gibi süper moto gibi bişiye dönüşmesin sakın üstad olur mu olur :wiinkk:

olayı yanlış anladın abi kuzusunu da istemişsin alaşamamışsınız ya sen o kibriti yak kuzu benden :cat:



hayy sen çok yaşa emi, ağzından bal damlıyor :cherry: yalnız motürü düz yolda test ettim pek kiprit yakacak gibi görünmüyor 90 km hızı geçemedi ama rampada ivmelemesi süper :) keşke hız limitini kipritle 60 km yapaydım :cherry: :p
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
hayy sen çok yaşa emi, ağzından bal damlıyor :cherry: yalnız motürü düz yolda test ettim pek kiprit yakacak gibi görünmüyor 90 km hızı geçemedi ama rampada ivmelemesi süper :) keşke hız limitini kipritle 60 km yapaydım :cherry: :p

ne 90 km mi:sunny:

abi daha napsın alet sen ondan çok şey bekliyorsun bence yazık günah zavallı ya

sen onu 70-80-90 ı kapsayacak şekilde yap günahına girme bir garip motorcuğun:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst