garı sonuna kadar açınca hız düşüyor

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
s.a yarı otomatik 4 vites motorum var 4 viteste 80 kmye kadsr çıkıyorum ama gaz daha yarı açılmış şekilde yarıdan sonra acınca hız 60 kmye kadar düşüyor niye böğle yapıyor??
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
İlk anda akla karbüratör temizliği, hava ayarları ve sonrasında otomatik jikle sorunu gelir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst