- Katılım
- 9 Ara 2005
- Mesajlar
- 590
Arkadaşlar;
Bende KANUNI SEYHAN 150C VAR BIR TANE;
Bakalım Çözüm Bulabilices mi Buradan.
motorun Sağ Debriyaj Tarafındaki Kapağın Devir Saati çıkışından Yağ Kaçırıyor.
Devir Mili Orayı Aşındırmış Ve Kapağın İçindeki Basınçlı Yağ Kanalına Bir Delik Oluşmuş.Fabrikaya onlarca mail Attım.Cevap Yazan Yok.Yetkili Servise Gittiğimde Bana Bunun Garantiye Girmediğini Yenisini Almam Gerektiğini Söyledi.
Motor 2005 model Arkadaşlar.Daha 5.500 Km De .Sizce Bunun Aşınması Mümkünmü?
Olmaması Gereken Bir Şey.Ki Ben Ne Zamandır Kanuni Kullanıyorum.Böyle Bir Olayla Hiç Karşılaşmadım.Aynısından Arkadaşımda Ve Kuzenimdede Var.Öle bir Problem Yok.Ne Diyorsunuz Bana Yardımcı Olabilecek Biri Varmı????
SAYGILARIMLA
Bende KANUNI SEYHAN 150C VAR BIR TANE;
Bakalım Çözüm Bulabilices mi Buradan.
motorun Sağ Debriyaj Tarafındaki Kapağın Devir Saati çıkışından Yağ Kaçırıyor.
Devir Mili Orayı Aşındırmış Ve Kapağın İçindeki Basınçlı Yağ Kanalına Bir Delik Oluşmuş.Fabrikaya onlarca mail Attım.Cevap Yazan Yok.Yetkili Servise Gittiğimde Bana Bunun Garantiye Girmediğini Yenisini Almam Gerektiğini Söyledi.
Motor 2005 model Arkadaşlar.Daha 5.500 Km De .Sizce Bunun Aşınması Mümkünmü?
Olmaması Gereken Bir Şey.Ki Ben Ne Zamandır Kanuni Kullanıyorum.Böyle Bir Olayla Hiç Karşılaşmadım.Aynısından Arkadaşımda Ve Kuzenimdede Var.Öle bir Problem Yok.Ne Diyorsunuz Bana Yardımcı Olabilecek Biri Varmı????
SAYGILARIMLA