Fym çin malımı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fym çinlimi nedir çin mallarından üstünmüdür suzuki yan sanayii diyorlar çinmi değilmi arkadaşlar
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
benim bildigim fym suzukinin eseri cinli kesinlikle degil kalitesi belli zaten motora bakınca anlıyosun
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
fym çin değil !! diye biliyorum ama kesin bilen varsa paylaşırsa bende merak ettim
 
Katılım
22 May 2009
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fym mi?:D sym olmasın
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
55
FYM Suziki nin Çin üreticisiydi diye biliyorum daha sonra suzukinin bazı modellerinin telif hakkını alıp kendi markalarıyla çıkarmaya başladılar.
Hyosung da aynı şekilde suzikinin vstrom motorunun kore üreticisiydi.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
FYM 250 diye tabir edilen cruiser modelin gerçek açılımı Çin'li üretici Masai Grandeagle 250'dir ve Çin malıdır. Suzuki'nin Maruder modelinin telif hakkını almış üretim yapmaktadır. Suzuki'nin distribütörlüğünde Türkiye'ye getirildiği için bu şekilde bilinir.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
artık getirilmiyor diye biliyorum, doğru mu? o motoru suzuki firması mı ülkemize getirdi yoksa suzuki bayisi olan bir firma mı merak ediyorum :) ayrıca suzukinin resmi bir bağlantısı var mı yok mu? genelde çin malı motorları kaliteli göstermek için bir taktik olarak gördük yıllardır, dorado örneğinde olduğu gibi ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi çin malımı bu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çin malı kullanmayın
 
Katılım
22 May 2009
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bırazilya malıda olabilir çünkü tek site buldum oda bırazilyalı bir site
http://www.fym.com.br/fy250.asp

ilk başta sym yazcaksın sanmıştım hatta sitede herkez suziki filan demiş symyle karıştırmışlar .
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Katılım
22 May 2009
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o zmn bencede çin malıdır sattıkları ülkelere site açıyolardır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst