full face kask faydası

Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
Merhaba arkadaşlar geçen gün izmir karşıyaka sahil yolunda bir kaza meydana geldi
söylenenlere göre motorcu arkadaş kırmızı ışıkta geçmiş ve kaza oluşmuş
kaza geçiren arkadaşın çene kısmı baya bir yırtılmıştı kendindeydi araç şoförü baya bir ilgilendi arkadaşla
o yoldan hergün geçerim inanılmaz sakat bir yer hafif viraj var uzaktan kestirince o yoldan ilk kez geçen birisi o aradan araç çıkmasını tahmin etmesi baya bir zor

asıl meseleye dönersek yarım kask diye tabir edilen kask takıyordu arkadaş ekipman sıfır çene kısmı haricinde hiçbir yerinde sıkıntı yoktu bu tür kaskları kullanan arkadaşlar kaza yapan arkadaşın çenesini görselerdi bir daha motora binmezlerdi sanırım kullanmayın bu tür kaskları bir fayda sağlamaz arkadaşlar

not:ilk fotodaki siyah full face kask benimdir

L4n27b.jpg
[/url][/IMG]

vLpQlv.jpg
[/url][/IMG]

zVB2DY.jpg
[/url][/IMG]

kgW1QW.jpg
[/url][/IMG]

qlWmkR.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
43
Henüz motosiklet sahibi olmamakla birlikte şu bilinçsizce kullananlara belki de çok tepki verenlerdenim.

Adam kaskla bile neler yaşıyorken, parmak arası terlik ve atletle motosiklet kullanıyorlar.
Anlam veremiyorum insanlar kendi hayatlarına bile değer vermiyor.
Geçenlerde Barkın abinin kask seçimi hakkındaki videosunu izlemiştim.
Arai markası hiç önü açılabilir kask üretmiyormuş. Adamlar ne kadar tebrik edilse azdır bence...
Hele ki Nazi kaskı. Takma daha iyi...
 
Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
767
Yorumunuza tamamen katılıyorum.

Full face haricindeki kaskların "tam koruma" sağlamadığını düşünüyorum.

Saygılarımla.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Gecen muhabbet esnasinda bir arkadasin arkadasi acik kask ile ana yola cikan bir araca bodoslama carpmis, iki elmacik kemigi kirilmis platin takilacakmis... degermi bu riske?
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Abicim şöyle bir güzellik varken,

scorpion-exo-1100-street-demon-full-face-helmet-red-79658.jpg






neden bunu kullanır ki insan?

torc_route66_t50_helmets_sparkle_black.jpg
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Henüz motosiklet sahibi olmamakla birlikte şu bilinçsizce kullananlara belki de çok tepki verenlerdenim.

Adam kaskla bile neler yaşıyorken, parmak arası terlik ve atletle motosiklet kullanıyorlar.
Anlam veremiyorum insanlar kendi hayatlarına bile değer vermiyor.
Geçenlerde Barkın abinin kask seçimi hakkındaki videosunu izlemiştim.
Arai markası hiç önü açılabilir kask üretmiyormuş. Adamlar ne kadar tebrik edilse azdır bence...
Hele ki Nazi kaskı. Takma daha iyi...

Evet çene açılır üretmiyor AMA çenesi tamamen açık üretiyor. Güvenliği ne kadar da düşünüyorlar değil mi :)
 
Katılım
8 Ağu 2015
Mesajlar
55
Keşke kaza yapan arkadaşın bi görüntüsünü paylaşsaydınız belki ibret alırlardı belki..
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Hakkaten, açık kasklar çok komik :)

Kapalı kask tek başına bi karizma abidesi zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst