- Katılım
- 24 Ağu 2005
- Mesajlar
- 1
- Konu Yazar
- #1
Forumu uzun süredir takip etmeme rağemen ciddi düşünmeye başladığım için ilk topicimi açtım
Bu cumartesi gittim ehliyeti aldım artık a2b ehliyetim war wede motor almak istiyorum
Fuarlardada bir indirim olur die bu araya denk getirmek istiyorum
Şimdi 2 hafta BWS 2 hafta dragster kullandım ehliyet kursunda
Şimdi kafamdakiler (ER6-F / Fazer / Zx6-R)
Herkez racing ile başlanmaz dior bende öle düşünüyorum ama başlıyanlarda gördüm hoş hergün kaza yapanlarda görüyoruz o ayrı
Şimdi aslında Er6-f te ben oturdum fln güzel motor 7X beygir bu bile güçlü ama 10.800 lira abs siz olanı
Ama öbür taraafta ABS li fazer(aslında abs nedir motorda dediğimde oluyor ama herneyse) 14.000 ytl fln şimdi bukadar para çıkmışken
İnsan 2 daha koy racing al dior kendine wede aklından Zx6-R geçiyor
Ya şimdi Zx6-R ın üstünede 3 daha koy 1000 lik makina al dersezniz ozamanda haklısınız
İşte insan nerde durucak bu önemli !!!!
Kısacası ben Zx6-R istiyorum nedenine gelince
Motoru alıp 6 ayda bir değiştiricek durmum yok aile durmumum hiç yok (yani er5 al sat er6 al sat fazer al sat zx6-r die bişi olmaz olamaz olursada 10 yıl geçer)
Desemki bu motoru satıcam yeni motor alıcam parasından değil kim uğraşıcak ayağına fln ooo bende uğaşmak istemiyorum
Sorularıma gelnince
1-) Zx6-R alırsam çoook mu kötü olur ?
2-) Fuarda indirim olurmu kime gideyim nasıl yapayım ?
3-) Bana tavsiyeleriniz nelerdir (Yani er6-f almak yerine hiç motor almam daha iyi diordum ama geçen gün üstüne çıktım walla güzel motor kararımı fuarda wericem er6-f yerine arabamı satamadan Mini Cooper S alma ihtimalimde war aslında o yüzden belki hiç motor almıyacağım yani kafam acayip karışık)
4-) Bu arada LÜTFEN kızmayın manyakmısın ne işin war 600lük racingin üstünde fln kibar olun:wiinkk:
Bu cumartesi gittim ehliyeti aldım artık a2b ehliyetim war wede motor almak istiyorum
Fuarlardada bir indirim olur die bu araya denk getirmek istiyorum
Şimdi 2 hafta BWS 2 hafta dragster kullandım ehliyet kursunda
Şimdi kafamdakiler (ER6-F / Fazer / Zx6-R)
Herkez racing ile başlanmaz dior bende öle düşünüyorum ama başlıyanlarda gördüm hoş hergün kaza yapanlarda görüyoruz o ayrı
Şimdi aslında Er6-f te ben oturdum fln güzel motor 7X beygir bu bile güçlü ama 10.800 lira abs siz olanı
Ama öbür taraafta ABS li fazer(aslında abs nedir motorda dediğimde oluyor ama herneyse) 14.000 ytl fln şimdi bukadar para çıkmışken
İnsan 2 daha koy racing al dior kendine wede aklından Zx6-R geçiyor
Ya şimdi Zx6-R ın üstünede 3 daha koy 1000 lik makina al dersezniz ozamanda haklısınız
İşte insan nerde durucak bu önemli !!!!
Kısacası ben Zx6-R istiyorum nedenine gelince
Motoru alıp 6 ayda bir değiştiricek durmum yok aile durmumum hiç yok (yani er5 al sat er6 al sat fazer al sat zx6-r die bişi olmaz olamaz olursada 10 yıl geçer)
Desemki bu motoru satıcam yeni motor alıcam parasından değil kim uğraşıcak ayağına fln ooo bende uğaşmak istemiyorum
Sorularıma gelnince
1-) Zx6-R alırsam çoook mu kötü olur ?
2-) Fuarda indirim olurmu kime gideyim nasıl yapayım ?
3-) Bana tavsiyeleriniz nelerdir (Yani er6-f almak yerine hiç motor almam daha iyi diordum ama geçen gün üstüne çıktım walla güzel motor kararımı fuarda wericem er6-f yerine arabamı satamadan Mini Cooper S alma ihtimalimde war aslında o yüzden belki hiç motor almıyacağım yani kafam acayip karışık)
4-) Bu arada LÜTFEN kızmayın manyakmısın ne işin war 600lük racingin üstünde fln kibar olun:wiinkk: