FUARDAN İLK GÖRÜNTÜLER. 27-02-2013

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
adamlar resmen cbr a çift disk ve sertlik ayarlı ön amortisör takmışlar kopyala yapıştır
fiyat 5 olsa tamam diyicem ugraşırız yaparız ama fiyatta fazla
gt250r ın yeni kasası rengi filan güzel olmuş
seninkinden biraz daha farklı bir duruşu var
250cc de hyoya hastayım..
kalite de artı diyorlar..
hyosung tabuları kırıyor , ispatlayacak kendini ama kanuni saolsun en büyük engel
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
64
Hocam amortisorde sertlik ayarini oldugunu nasil anladiniz ?

bu-moto calibre 250 nin aynısı kasası değişik gidenler görenler bilir. bide aynı cbr 250(copy) versiyonuna çift far konmuşu var . grenajlar aynı kuyruk aynı eksoz aynı sadece 2 gözlü
ha bunların cbr den farkı 150 arka lastiği de unutmamak lasım
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
fiyat 5 olsa tamam diyicem ugraşırız yaparız ama fiyatta fazla
gt250r ın yeni kasası rengi filan güzel olmuş
seninkinden biraz daha farklı bir duruşu var
250cc de hyoya hastayım..
kalite de artı diyorlar..
hyosung tabuları kırıyor , ispatlayacak kendini ama kanuni saolsun en büyük engel

Ali,lafım sana değil ama bu hyo ların malzeme kalitesi olayı kabak tadı verdi artık.Sanki herkes usta olmuş ömrü sanayi de geçmiş.Kesinlikle ortanın üzerinde kaliteye sahip..Ne bekliyor millet bilmem ki ducati kalitesi mi?
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Ali,lafım sana değil ama bu hyo ların malzeme kalitesi olayı kabak tadı verdi artık.Sanki herkes usta olmuş ömrü sanayi de geçmiş.Kesinlikle ortanın üzerinde kaliteye sahip..Ne bekliyor millet bilmem ki ducati kalitesi mi?
hüseyin bak ben bindim 2010 modele
gözüme ne takıldı biliyomusun göstergeler, sanki göstergelerin dügmeler filan bi hoşuma gitmedi.. plastiği biraz soluk geldi..
bu motosikleti görünce insan beklentiye giriyor..
ss dersen 250cc de hyo başkasını bilmem tam ss..
bana kalırsa 3-5 bin km düzgün kullanıcadan satın alınan bir hyo ömürlük olur..
hangi motoru redline da sürekli sokup kullanırsan ducati de olsa dediğin gibi bir süre sonra sorun cıkartır..
bunun kullanıcısı fena olay orda
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
hüseyin bak ben bindim 2010 modele
gözüme ne takıldı biliyomusun göstergeler, sanki göstergelerin dügmeler filan bi hoşuma gitmedi.. plastiği biraz soluk geldi..
bu motosikleti görünce insan beklentiye giriyor..
ss dersen 250cc de hyo başkasını bilmem tam ss..
bana kalırsa 3-5 bin km düzgün kullanıcadan satın alınan bir hyo ömürlük olur..
hangi motoru redline da sürekli sokup kullanırsan ducati de olsa dediğin gibi bir süre sonra sorun cıkartır..
bunun kullanıcısı fena olay orda

benim demek istediğim herkes anlayamaz kalite olayını.bazıları binmeden kullanmadan yorum yapıyor
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
abi hakikaten şu ybr 125 ne oldu? lütfen gidenlerden birisi foto atsın da görelim, büyük iyilik eder.

BEKLİYORUZZ :)

bu arada honda'ya ne desek az. bu kadar berbat bir motoru yapmak yani ace, bu seviyede başarı. insan utanır yahu utanır yerin dibine girer. ben olsam fuarda oraya gider yüzlerine tükürürdüm. işin şakası bir yana yetkililerine orada homurdanırdım gerçektende alay etmek gibi bir şey. motor profu değilim ama bakınca anlaşılıyor zaten.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
143
abi hakikaten şu ybr 125 ne oldu? lütfen gidenlerden birisi foto atsın da görelim, büyük iyilik eder.

BEKLİYORUZZ :)

bu arada honda'ya ne desek az. bu kadar berbat bir motoru yapmak yani ace, bu seviyede başarı. insan utanır yahu utanır yerin dibine girer. ben olsam fuarda oraya gider yüzlerine tükürürdüm. işin şakası bir yana yetkililerine orada homurdanırdım gerçektende alay etmek gibi bir şey. motor profu değilim ama bakınca anlaşılıyor zaten.


Değişiklik yok gibiydi çok fazla bakmadım gerçi ama :) Bumoto acayip mankenler vardı bumoto alasım geldi bi an :)
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,647
Bugün fuara gidiyorum senin için çekicem ybr'nin resmini eğer buraya benden önce ybr'nin resimlerini koyan olmamışsa ben koyucam foruma ybr'nin resimlerini
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
143
km8u9.jpg


km8uk.jpg


işini görür umarım

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.419105818176709.1073741825.100002318836872&type=3

bi de benim genelde hoşuma giden motorlarla çekindiğim var tvs nin modeli hoşuma gitmedi değil aslında :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst