Fuarda Unutulan Motosiklet

Katılım
17 Tem 2005
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
extacy77' Alıntı:
Buldu mu acaba:silent: (pembe dizi gibi oldu vallaha)

işallah arkadaş sonuca ulaşır:wiinkk:

pembe dizi benzetmene de koptum arkadaşım:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Acaba arkadaş bulabildi mi motorunu ?

Bu saate kadar yazmadığına göre ya motoru buldu çılgınlar gibi geziyor:queen: . ya da bir toplu taşıma aracında ev yolunda somurtuyor:pale: .
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
116
ya umarım onun motorudur da kavuşmuştur..
ne güzel bir site yahu burası :)
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
yaa ınsan mottorunu unuturmu motorunu unutan yarın neyını unutmaz yuh demek kaldı bana (MOTOR UNUTULURMU HIC)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok arkadaslar ben görüştüm motor onun değilmiş fuarda unutulan motorun sahibi gelmiş almış motorunu
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
116
tüh yaw ne heyecanlanmıştım, KIRO-S motorunu buldu diye..
KIRO-S geçmiş olsun tekrar, cana geleceğine mala gelsini bir de böyle düşün..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok teşekkür ederim... :)
dün az kalsın motorum bulundu diye :queen: şirketin 6.cı katındn atlayıp
CNR a gidiyodum... :silent:
arkadaşın biri motorunu CNR ın bahçesinde unutmuş.
ASYA 150-T1 GRİ ALAAAAHHH Benim motorum dedim.......mmm
dediğimle kaldım... kısa bir araştırmadan sonra motorun başkasının ve
nasıl olduysa :silent: "UNUTULDUĞUNU" :silent: öğrendim...
hadi arkadaşlar sıra benim mororumda... teşhis edene güzel bi hediyem olacaktır.... :rendeer:
AYNALARI GÖVDE RENGİNDEDİR " GRİ"
ilk göze çarpacak değişikliğidir. arka sag sol çamurluklarda kırmızı alev vardı..
muhtemelen plaka değişmiş veya hiç yoktur... yinede bi ihtimal... 34 VTD 59
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
323
unutur kardesim unutur.motoruda unutur arabayıda unutur.mesela ben hep karımı unutuyorum ama o beni unutmuyor.::pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
yapma böyle ... düğün arifesinde bir kardeşine böyle
kötü örnek olunmaz ki... :bounce:
:silent: :cyclopsan :pr: :p
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
258
Ben demedimmi KIRO-S'e yapmış şakasını eşşek herif...

Kardeşim inşallah bulursun motorunu :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi kimse ona bi şaka yapmamış... :)
acaba o arkadaşa ulaşabilirmiyiz... :cyclopsan
biraz makara yapardık... :p

neyse ben ağlamama bakayım :salut: :pr: :salut:
BÖÖÖÖÖGG :salut:
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
212
Diğer Süper Makinalari Görünce Bence Binesi Gelmemiştir:) Umutma Falan Diildir O!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
LaCiVerTSaRi' Alıntı:
:) Kimse motorunu unutmaz...şaka yapmış arkadaş...uzaktan bakıp bakıp gülüyordur :)


şaka değil fenerli gercek valla

hatta motorunu kaybeden arkadasa arattım asya motoru
motorun sahibinin gelip aldıgını söyledi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O ARKADAŞ BEN OLUYORUM...
Servisi arayıp omotor benim motorum mu :silent: diye soran...
Ama maalesef plaka farklı.... dediler... "G"eeli "M"eeliii bi plakası vardı dediler.
Yani tam olarak bi açıklık kazanmamakla beraber sahibi geldi denildi.
Ruhsat gösterdi mi... nedir ne değldir tam bişey söyleyemedi konuştuğum kişi...
:silent: :pr: :silent: :pr: :silent: :pr:
 
Katılım
26 Tem 2005
Mesajlar
81
İnsan motorunu nasıl unutur.Bu saat , anahtar gibi birşey değil ki.İnsana zorla burası Türkiye dedirtiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cyclopsan FUARDAKİ MOTORLARI GÖRDÜKTEN SONRA...
KENDİ MOTORUNU AZAT ETTİ BELKİDE... :silent:
:cyclopsan BELKİ BENİM MOTORUMDA KAPIMIN ÖNÜNDEN ÇALINMADI
..... KAÇTI ..... :silent: :silent:

:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst